[Bild.de]: Tokio-Bill osminkad i New York


Tokio-Bill osminkad genom New York
Skulle du ha känt igen rockstjärnan Bill Kaulitz [18] på denna bild? Den normalt glamorösa sångaren i bandet Tokio Hotel strosar runt osminkad och i normala kläder på gatorna i Soho, New York. Med honom är hans bror Tom [18] och producentern och managern David Jost.

Tokio Hotel är på promoturné genom Amerika för att marknadsföra sitt engelska album "Scream". Under flera konserter har de fyra tyskarna firats av fansen, albumet ligger på #13 på den amerikanska iTunes listan. Stiger fortfarande.

Det kända Times Square i New York har dekorerats med stora plakat på bandet, där bandets musik spelas konstant på musikkanalen MTV.

"När vi körde förbi Times Square i tisdagskväll, såg jag MTV plakaten vilket var helt oförväntat och det skrämde mig", berättar Bill Kaulitz till BILD. "Det är väldigt häftigt vad som händer här i New York just nu. Efter alla inställda konserter i Usa förväntade jag mig betydligt mindre."

Bill var tvungen att ta en paus i fem veckor pga sin stämbandsoperation. Nästan alla slutsålda konserter var tvunga att ställas in. Men bandets framgång i Usa är ostoppbar.

Bills tvillingbror Tom Kaulitz till BILD: "Jag är så glad över all fanhysteri här. Och att vi ligger på #13 på den amerikanska iTunes listan bara på andra dagen är helt ofattbart. Jag förstår dock inte det. Alla fansen i Usa har redan våra låtar från Europa och över internet och har kunnat dem utantill i månader." Tom fortsätter: "Under den tidigare Usa turnén för tre månader sedan signerade jag "Scream"-CDs som fansen hade fått från Italien och andra länder som de beställde dem från. Jag vet inte varför de har köpt albumet en gång till, men det gör mig glad såklart."

Idag medverkar killarna på den amerikanska pratshowen "Conan O'Brien". På söndag kommer de spela en stor konsert i Los Angeles. Tokio Hotel har vinden i ryggen och kan lyckas i Amerika som stora superstjärnor!
Engelsk översättning: Linda. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

OBS! Detta är en gammal artikel från 9 maj 2008.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så fin osminkad :D <33

2010-05-07 @ 19:40:08

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0