Tom och Bill Kaulitz' fotografering för PETA


Scen 1:
Bill:
Tom och jag är vegetarianer, men framför allt så vill vi inte att djur ska bli torterade och att djur bor på cirkus. Djur gör det, man måste föreställa sig det, och är ansvariga för underhållningen för folk. Det är därför vi tog några bilder idag och satt på oss själva kedjor. Först tycker folk det är roligt att se sånt och tror djuren har roligt, men sanningen är helt annorlunda. Självklart bor inte djuren bra, och för att kunna springa så fint i ringar behövs träning och då och då blir de slagna.
Tom: Det finns alltid föräldrar som går på cirkus med sina små barn. Barnen vet ingenting, och det är därför föräldrarna måste utveckla en medvetenhet om att det här inte är okej.
Bill: Annars är cirkus underbart med artister som man kan gå på. Vi har också gjort det.

Scen 2:
Tom: Nu andra motivet, nu är vi i en bur.
Kan ni sympatisera med ett djur instängt i en bur?
Tom:
Nej, jag tror inte det. Det är tusen gånger värre. Vi är bara här i 10 minuter för att ta en bild, men bara det är för mycket.

Bill: Vi ser mycket djur i nöjesindustrin generellt sätt. Det har varit något som vi har sagt nej till direkt, oavsett om det var för TV-program, uppträdanden, videoinspelningar. Ett djur kan inte förstå att de är instängt och jag kan inte stå ut med det. Så fort jag tänker på det blir jag tårögd. Våran första hund som vi skaffade från ett djurhem var allvarligt skadad. Han hade brännmärken över hela örat eftersom den förre ägaren brukade släcka cigaretterna på det. Han har dåliga tänder eftersom de gav honom öl att dricka som valp. Det är erfarenheter som har format oss.
Tom: Absolut!
~~
Bill: Hej! Vi är Bill och Tom från Tokio Hotel och vi stöttar PETA. Svik inte de vilda djuren, de hör hemma ute i det vilda och inte på en cirkus. Och för att kunna stötta allt detta besök www.peta.de och få mer information.


Engelsk översättning: Birgit. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon.


Kommentarer
Postat av: Caroline

OMG! TOMS MUSKLER! 0_0 *faints*

2010-11-23 @ 13:41:05
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Elin

Jag längtar tills bilderna kommer ut.

Dom kommer att bli grymma!

2010-11-23 @ 13:45:12
URL: http://kackellackan.blogspot.com
Postat av: isabelle

Sexiga killar alltså. Och Toms muskler, hehe :$ Spännande att se bilderna :)

2010-11-23 @ 14:16:41
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

woho, julen kommer tidigt i år!

2010-11-23 @ 14:22:46
Postat av: Fija*

I just died and came to heaven.

haha

2010-11-23 @ 14:39:46
URL: http://fijasandeqvist.blogg.se/
Postat av: sara

heta små gubbar ;D

2010-11-23 @ 15:08:53
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: My

OMG! Så jeeeevla sexigt asså!! :D

2010-11-23 @ 16:21:15
Postat av: Anonym

Värsta märkert Bill fick runt halsen av kedjsaken oO

2010-11-23 @ 16:36:39
Postat av: sara

anonym: kanske det är meningen att märkena skall vara där :)

2010-11-23 @ 16:45:08
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: Siri

heta snubbar de där två :)

2010-11-23 @ 17:48:14
Postat av: annaa

ohmy... those guys are definitely NOT killing me softly !

2010-11-23 @ 20:19:30
Postat av: Jenna

"Våran första hund som vi skaffade från ett hund var allvarligt skadad. Han hade brännmärken över hela örat eftersom den förre ägaren brukade släcka cigaretterna på det. Han har dåliga tänder eftersom de gav honom öl att dricka som valp."



Fick tårar där. Kan inte förstå hur människor kan bete sig på det där sättet. Det är sjukt. Djur är ju en av dom underbaraste sakerna i världen.

2010-11-23 @ 20:38:58
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

~~

Uppdaterade inlägget med en översättning nu!

~~

2010-11-23 @ 20:40:17
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: sara

"Så fort jag tänker på det blir jag tårögd. Våran första hund som vi skaffade från ett djurhem var allvarligt skadad. Han hade brännmärken över hela örat eftersom den förre ägaren brukade släcka cigaretterna på det. Han har dåliga tänder eftersom de gav honom öl att dricka som valp. Det är erfarenheter som har format oss."



Usch, blir tårögd av att läsa det...

2010-11-23 @ 20:54:27
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: Bd

åhhh vad jag bara älsakr att dem gör allt det där för djurens skull <3 och det Bill sa om deras första hund.. åhh hjälp jag skulle aldrig kunna göra nåt sånt mot ett djur :( det är hemskt att bara föreställa sig att det finns dom som gör det.



jag älskar djur :) Men tyvärr stötar jag inte PETA i visa saker. det här med att djur inte ska vara på cirkus håller jag helt med om det är fel att ha djur och göra nar av dem framför männskor som har kul.

Men jag är ingen vegeterian eller vegan. Men jag tror inte man måste vara det för att vara en underbar djurvän.



PETA är iblan lite för extrema. Jag meanr dom vill ju till och med få bort att man har husdjur :( det tycker jag är lite mycket .. men att alla djur ska ha det bra har dom absoult rätt i :)

2010-11-23 @ 21:36:57
Postat av: Natalie



Gillar inte cirkus pga av djuren. Såg en zebra förra året. Ute. Som en häst. En zebra ska vara i Afrika, inte i ett svinkallt land där solen aldrig skiner...



Håller med Bd ovan. PETA kan bli extrema på många sätt. men vila djurrättsorganisationer är/blir ibland inte det..?



Folk som inte kan ta hand om sina husdjur ska fan inte ha några. Hatar folk som slår djur. Har sett det flera gånger själv. Står inte ut!

2010-11-24 @ 14:23:11
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0