Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~72


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 20-26e Oktober 2010.
#251 - Onsdagen den 27e Oktober 2010: 

California surfing?!
Inte precis...Detta är dock den tyska surf-varianten ;)

Video - Youtube: Standing Wave München.
#251 - Lördagen den 30e Oktober 2010:

Intryck av NYC
Ensam i New York (nej, inte Kevin) - en kortfilm av Giuseppe Vetrano. Denna stad är konst.

Video - Vimeo: Alone in New York.
#252 - Söndagen den 31a Oktober 2010:

Behövs en inspiration för....
...Halloween? Kolla in det riktiga Transformer livet!

Youtube: FESTA A FANTASIA UBERABA 2010 - TRANSFORMER.
#253 - Måndagen den 1a November 2010:

MTV Europe Music Awards & Vinn iPod Nano med Touchscreen!
Förra veckan berättade jag för er om JFSebastians album och jag vill inte göra för mycket reklam för våran THTV kameraman, men nu ger JF bort en exklusiv "Hundeleben" iPod på sin Facebook... Även om ni naturligtvis bara är mina fans, så kan ni få den nya iPod Nano med pekskärm! ;-) Och vi från Tokio Hotel behöver eran TH Fan-Power! Det är bara några dagar kvar [till 4 november] att ge sin röst på...det gäller även omröstningen i kategorin "Best World Stage Performance"!! Rocka omröstningen & tack för allt stöd! > HÄR är omröstningen...

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa:
Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0