Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~67


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 24e Augusti-5e September 2010.
#233 - Måndagen den 6e September 2010:

För er som inte har upptäckt det redan...
...här är del två av våran "Audi-tripp"

Video - Youtube: Tokio Hotel Chickie Run - A spectacular Audi photo shoot.
#234 - Onsdagen den 8e September 2010:

En lite annorlunda biltvätt
Scott Wade, kan du kanske göra min bil ren också?!

Video - Youtube: The Dirty Car Artist.
#235 - Torsdagen den 9e September 2010:

Ja, äntligen en serietidnings-hjälte ;-)
Ärligt talat, vem har inte drömt om att få vara huvudperson i en serietidning. Nyligen släppes en spännande duell mellan Bill & mig i serie format. > HÄR kan du läsa hela berättelsen! Alla kreativa kan fortsätta att skriva berättelsen också - det bästa biraget kommer att bli belönad med en Audi A1 (personlig leverans från Bill & mig). Och jag menar inte en leksaksbil! :-D



#236 - Söndagen den 12e September 2010: 

Har ni någonsin märkt...
...vem som står bakom Georg på våra konserter?! Här är den chockerande sanningen som gör så att Georg träffar rätt toner med basen :D

Video - Youtube: Hadrien Feraud / Nathan East jam on one bass.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag vet att jag kommenterar lite random på ett inlägg nu om en helt annan sak, men jag måste bara fråga:

kommer th att ha konserter i november? och isåfall när och i vilka länder?

jag har totalt missat denna information och skulle verkligen bli jätteglad om du kunde förklara lite hur det ligger till =)

tack så mycket på förhand!

2010-09-06 @ 18:00:03
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hej! De ska till Latinamerika i november och än så länge har vi bara två datum - till Chile (28 november) och Brasilien (23 november). Men det ska även bli en liten turné med Reebok (vi har dock inga datum eller så än) och vi får mer info om det nu efter 30 september. =)

2010-09-06 @ 18:10:17
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ni kan inte delta i tävlingen om att vinna en bil som det bloggas om idag om ni inte är över 18 år. =)

2010-09-09 @ 14:02:00
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0