GOSSIPS #4/2011 - (Japan)


Bill:

Bills frisyr är så cool. Hur lång tid spenderar du på den egentligen?
...Det är min stora hemlighet :-)
Hur är du som person?
Det är väldigt svårt att säga, men jag är en perfektionist, helt klart!!!
Vad tycker du om japanska tjejer?
De är väldigt söta och lite blyga. Jag älskar dem :-)
Berätta hur det är att vara tvilling...
Tom och jag är som en person. Jag skulle aldrig kunna leva utan honom... Vi har en speciell sammankoppling som endast tvillingar har!!!
Vad för typ av personlighet har varje bandmedlem?
Tom: ... ett ord är inte tillräckligt :-)
Georg: Lat !!!!!!!! :-)
Gustav: Bitchig!
Använder du någon parfym? Om ja, vilken då?
Jag använder flera! Jag gillar verkligen Hermés.
~~
Tom:

Vad älskar och hatar du med dig själv?
Styrka: Perfectionist [skrivet på engelska]
Svaghet: Perfektionist [skrivet på tyska]
Berätta hur det är att vara tvilling...
Vi har en väldigt stark sammankoppling... Svårt att förklara! Ibland drömmer vi om samma saker och allt det där... det är för mycket att berätta...
Finns det något du skulle vilja förändra hos de andra bandmedlemmarna?
Georg: Han är inte så renlig av sig.
Gustav: Bitchig.
Bill: Han är som mig! Det är irriterande ibland...
Vad tycker du om japanska tjejer?
Väldigt trevliga och vackra!!!
Vad för typ av tjej gillar du?
Det kan jag inte säga... Det måste klicka vid första ögonblicket. Jag har ingen drömtjej.
Engelsk översättning från japanska: Neorosifix. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoooooooooot ! ;)

2011-02-18 @ 20:33:31
Postat av: ida

Åh vilka läckra bilder! Men du, uppdaterar du inlägget senare med en översättning på frågorna (A)?

2011-02-18 @ 20:34:28
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Javisst. =)

2011-02-18 @ 20:38:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, men gud så dom håller på mot varandra =D och dom använder massa frågetecken verkligen =D tack för översättningen!

2011-02-18 @ 22:33:24
Postat av: sara

haha de är så snälla emot varandra :D

jag kan verkligen inte tänka mig att gustav skulle vara bitchig :D

2011-02-19 @ 11:25:41
URL: http://germanottas.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0