[PeoplesChoice.ru] - Tokio Hotel fans fick inte träffa sina idoler


Tokio Hotel fans fick inte träffa sina idoler
Tokio Hotel fans har fått vänta i fyra år på att få återse de tyska stjärnorna. Gruppens uppträdande på Muz-TV 2011 var tre låtar och ändå blev fans besvikna. Och allt var bra om inte för Muz-TV som lovade att "uppfylla drömmar", men i själva verket förstörde hela stämningen.

Under gruppens vistelse i Ryssland var en träff inplanerad med fansen. TV-kanalen Muz-TV hade valt ut 42 lyckliga vinnare till en M&G. Problemet var bara att Tokio Hotel träffade alla vinnare förutom 8 stycken och allt på grund av att Muz-TV tyckte att "fuskare" skulle få träffa dem istället.

När man försökte hitta en lösning till detta, svarade TV-personalen tillbaka argsint. "Det är inte mitt problem. Jag vet inte, ring Bill Kaulitz" - var en fräck kommentar från personerna som var ansvariga för träffen med fansen, som uppenbarligen inte höll sitt ord. Resultatet är besvikna och frustrerade fans som verkligen vill förmedla till pressen om bristen på respekt samt TV-kanalens lögner, som fortsätter säga att mötet var lyckat.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

PS, angående det med att "fuskare" fick träffa killarna: Det var alltså andra som fick träffa killarna utan att ens ha varit med och tävlat - de tog platserna av dem som hade varit med och tävlat samt vunnit på M&G >_> Elakt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig stil av Muztv! ;S

2011-06-17 @ 12:31:02
Postat av: Natalie

fy fan vad ruttet! Ass hats ...

2011-06-17 @ 13:11:14
URL: http://natalian.blogg.se/
Postat av: Nt

Det suger ju! Hade stämt Muztv om dom inte gett mig en bra anledning till varför (ifall jag hade blivit en av dom åtta,-OBS! var inte ens med där-) jag inte fick träffa Th

2011-06-19 @ 14:17:00

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0