Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~83


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 2a April-3e Maj 2011.
#304 - Onsdagen den 4e Maj 2011:

Shake it, baby - Del 2!
Det blir bara bättre och bättre :D

Video - Youtube: Friskies: Wet dog.
#305 - Lördagen den 7e Maj 2011:

Flying Humans!

Video - Youtube: Experience Human Flight.
#306 - Tisdagen den 10e Maj 2011:

Om jag hade tre månaders ledigt....
Vänta lite, en eftermiddag skulle nog faktiskt räcka för mig att bygga detta ;-)

Video - Youtube: Lego GBC 20 Modules.
#307 - Lördagen den 14e Maj 2011:

A car like a rock star!
99,9% av alla reklamer suger. Men ibland kan en skilja sig från mängden och gottgöra kollegorna. Regisserad av Sam Brown [Jay Z, Foo Fighters...]:

Video - Vimeo: Audi A1 from Les Télécréateurs.
#308 - Tisdagen den 17e Maj 2011:

MTV Video Music Aid Japan Awards röstning!
Vi är nominerade i kategorin "Best Rock Video" med vår låt "Dark Side of the Sun" på MTV Video Music Aid Japan Awards...Rocka röstningen! Och ifall er japanska är lika dålig som min kan ni kolla in bilden ;-)


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa:
Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0