Bloggen är tillbaka!

Hej!

Bloggen har varit "borta" sedan igår eftermiddag och det verkar som om det var något fel på Blogg.se, någon störning av något slag. Jag tog alltså inte bort min blogg (fick flera oroliga mejl om det, att ni var oroliga för mig osv - tack för att ni bryr er!) även om detta kom upp när man sökte på min blogg:

Men nu kan man iallafall se bloggen igen, och både jag och ni kan pusta ut, haha! :) Gissa om man satt den varma chokladen i halsen som man drack igår när man skulle läsa sitt senaste inlägg och så kommer den texten (se screen ovan) upp. ;p Hehe. Och om jag har förstått det rätt så var det inte bara jag med detta problem utan flera andra har haft det under helgen, och även deras bloggar fungerar som de ska igen. Aja, nu har det fixat sig iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: vonskareng

ja alltså GISSA vad orolig jag blev!! :O för mig var det bara din blogg som betedde sig så konstigt nämligen! jaja. problemet löst. Im happy again haha!

2011-10-31 @ 15:23:38
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tror nog vi alla fick dubbla hjärtslag när vi försökte klicka oss in här, haha! 8D Ja, precis. Problem solved! :)



Pratade med min mamma nyss i telefon förresten, och hon sa att hon var 99% säker på att det var något buggproblem. Typ att sidan inte hängde med när jag uppdaterade ett gammalt inlägg (ändrade på någon bokstav eller så).

2011-10-31 @ 15:35:35
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

Kul att ha dig ohc din blogg tillbaka :D

2011-10-31 @ 20:25:07
Postat av: Mathilda

ÅH TACK GUD!!!! trodde du hade tagit bort den :((( Men skönt att det bara var blogg.se som krånglade! Nu kan jag koppla av igen :D haha.

2011-10-31 @ 21:10:43
Postat av: Oda Kristine

Thank God! Er ikke så flink til å kommentere, men er ei norsk jente som leser bloggen så å si hver dag! Den beste TH-bloggen jeg vet om, hyvertfall! :)

2011-10-31 @ 22:38:10
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ida

Kul att vara tillbaka! ;) <3



Mathilda

Haha, nej då! Jag är kvar, likaså bloggen! :) Jag fick också lite panik faktiskt, haha. <3



Oda Kristine

Jag har massvis med norska läsare, så det är bara roligt! Tack så mycket! <3 Jag hade bra kontakt med tjejerna som höll i http://thnorge.blogg.no/ också, men som sagt så lade dem ner den. Q_Q Som du kan se där så länkade de till mig ett par gånger. Men tack vare dem så fick jag många norska läsare! :D

2011-10-31 @ 22:47:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK för att du är kvar!! Shit... vem skulle man annars vända sig till för att få reda på något om sina favoritpojkar?

2011-11-01 @ 23:02:23

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0