Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~92


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 8e-23e Oktober 2011.
#345 - Måndagen den 24e Oktober 2011:

Vill ni vara en del av min lillebrors och mitt liv???
Vi skapade en App för er så ni kan vara betydligt närmare oss än ni någonsin hade kunnat tro. Vi ligger just nu i den sista testningsfrasen så jag vill inte säga allt för mycket än....tja, ni kan definitivt förvänta er privata bilder, videos, meddelanden och mycket mer från Bill och mig. Ser ni fram emot det?

Dela med er av era åsikter kring den kommande "Twin App"!
¤ OMG - bästa idén någonsin!!! Jag måste ha den PÅ EN GÅNG!
¤ Hmmm....vi får se.
¤ Tack, men ingen App för mig ;-)

+ denna screen på annonsen från deras hemsida (ni kan bland annat se en HTC Android):
 
#346 - Onsdagen den 26e Oktober 2011:

Känner ni igen killen?!
Ta en närmare titt...ja det stämmer, det är Gustav med sin nya soloshow!

Video - Youtube: Amazing Street Drummer.
#347 - Måndagen den 31a Oktober 2011:

Halloween!!!
Min lillebror rockade dansgolvet som Djävulen! Jag måste erkänna... hans outfit var extremt cool! Hans dans något mindre ;-) Ni kommer att kunna se hela kostymen in vår kommande app!


#348 - Onsdagen den 2a November 2011:

Halloween Part 2 - Eyes Wide Shut
På något sätt ser jag nästan tråkig ut bredvid Bill på den här bilden. Men men...vänta tills ni ser resten av bilden!;-) ...snart på vår app!

#349 - Lördagen den 5e November 2011:

Extrema upplevelser!

Video - Youtube: Base - jump off the roof lift.

Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Tinie

Även om jag tycker det är kul så... annonsens header är "BTK" förstås och inte "Tokio Hotel". Men det blir lite knip i hjärtat när annonsens header även har blivit ny ikon/användarbild på den officiella facebooksidan.



Såg uppträdandet från VMAJ igen i helgen och kan inte skaka av mig känslan att det var sista gången Bill, Tom, Gustav och Georg stod på scen ihop.

2011-10-24 @ 14:55:59
Postat av: Lilly

Vad menar dom med App ?

Är det för telefoner då eller ? :(



Hon över : TÄNK INTE SÅ!! :(

2011-10-24 @ 15:54:20
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ http://sv.wikipedia.org/wiki/Mobil_app

2011-10-24 @ 16:51:00
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Yay för mig som har en stonephone!!! Ännu bättre är det att mamma har en iphone. Känner stolthet hur femtio+ tar över.

But anyways är det här bara sååå töntigt. Serri! Vad hände med the Tokio Hotel, kvartetten, the Gs?! Det funkar inte juhu!!! Saknar G:na!!!!!!!!!

2011-10-24 @ 19:41:03
URL: http://hatinisbad.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Vänta lite, "sista gången dom står på scen ihop"?! Hoppas verkligen du överdriver! :o



Men jag håller med dom här som skriver om hur the G´s glöms bort. Fast det blir ju så när när dom bor på helt olika sidor om jorden... Inte för att det gör saken bättre, Bill och Tom borde inte ha flyttat från första början. :/

2011-10-24 @ 23:00:16
Postat av: Jenny

Förresten, var Bill och Tom i Tyskland då det ryktades om det och vet du om dom är kvar? :)

2011-10-24 @ 23:01:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Nej, jag liksom många andra tror att det bara var skitsnack. Inga bilder kom upp + att tvillingarna har setts nu hemma i Los Angeles så kort efter. :)

2011-10-24 @ 23:06:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Tinie

Det är klart att jag inte vill tänka så! :(

Men tja, tyvärr.



Bill hade aldrig stannat i Tyskland som hans situation var där. Hans idé om hur det skulle bli i LA däremot får man ju se om den var realistisk eller ej. Det verkar ju inte vara räkmacka direkt. Men de ligger inte på latsidan.



Andreas var över i sommar! Han är helt säkert med på denna app-plan. Andreas är en person de fortfarande litar på och älskar och som har många års erfarenhet av fan-kommunikation. Jag tror inte att det är för att komma bort från Gustav och Georg som det har skapats en "BTK"-brand, utan för att tvillingarna vill göra något där de själva har hela kontrollen från början.

2011-10-25 @ 06:14:36
Postat av: Lilly

Elina om du har en typ '' Smartphone , eller iPhone '', kan inte du då lägga upp här vad som händer & typ bilder & videoklipp? För oss som inte har en sån telefon? :( ♥ Eller om någon annan kan göra det ? Sen när det kommer ut alltså!



VI VILL HA MER GEORG OCH GUSTAV!

2011-10-26 @ 15:54:36
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: Ida

OMG!! :D Bilden <33 önskar vi fick se Bills kostym NU som han hade på Halloween :D



Kul att din blogg är tillbaka och funkar igen btw :D

2011-10-31 @ 20:24:22
Postat av: Sofia

När ska den här appen komma ut egentligen?!? LÄÄÄNGTAR!!!!!!

2011-11-02 @ 21:52:06
Postat av: Sassy

Skitbra kostym, iallafall!

Jag tkr at det blir lite för mkt (lol) av Bill och Tom for tiden.

Jag vill se mera ifrån The G's. Synd at dom inte kan skaffa sin egen app eller blogg. Nu blir det sådär "Tokio Hotel...plus G och G".

2011-11-02 @ 23:02:21
URL: http://facebook.com/evra.von

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0