BTK App - Alien Wall #56


Bild #1 - Tom: "En spelares paradis ;-)" Fan (@Özge): "Jag älskar de där ställena! Gör inte du det, Tom?" Tom: "@Özge: Jo, klart! Det är bästa ställena!!!" Fan (@Samantha): "Jag är grym på Air Hockey!! Jag skulle lätt slå dig, lol." Tom: "@Samantha: Aldrig! ;) Jag är kung på det spelet!"
Bild #2 - Bill: "Dödskalle!!!"
Bild #3 - Bill: "Tom och jag var på LACMA (Los Angeles County Museum of Art) i eftermiddag...och det var roligt! Älskade det. Nu är det dags att dra in i studion för en sen inspelning!!!" Fan (@Yumi): "Ni spelar alltid in låtar sent... Varför? Finns det någon speciell anledning?" Tom: "@Yumi: Ja, natten är mer inspirerande plus att vi är nattugglor!" Fan (@Lorette Lee): "När jag gick i skolan i Paris brukade vi ofta besöka museum och jag blev faktiskt less på konst. Jag vill aldrig mer se en till gobeläng i hela mitt liv! Men nu när jag är vuxen kanske jag ska gå till något museum igen och det blir bara för att jag VILL och inte för att jag MÅSTE isåfall." Tom: "@Lorette Lee: Ja. Jag älskar "The Orator" av Magnus Zeller!!!" Fan (@JPao): "Vilken tid på natten brukar ni börja spela in låtar? Och hur länge..?" Bill: "@JPao: Jag brukar börja runt 22... Ibland senare :-) ...och sen beror det på hur länge jag vill spela in också! Men det blir lätt till 04-tiden..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0