BTK App - Alien Wall #68


Bild #1 - Tom: "Wow. Vad ska jag ta?" Fan (@Liene): "Här i Sverige i Stockholm har vi en speciell dag där man kan få smaka på vilken choklad man vill. Det kostar bara att gå in. Jag har aldrig varit där. :( men det skulle vara roligt!"
Bild #2 - Tom: "@Liene: Det låter ju helt fantastiskt! ;) Det stället skulle jag vilja besöka..."
Bild #3 - Bill:" Skridskor!!!! Jag förbereder mig för att åka skridskor förra året..." Fan (@LadyBird): "hahaha coolt :) Jag älskar att åka skridskor... Kan du åka baklänges??"
Bild #4 - Bill: "@LadyBird: Nej, det kan jag inte! ...haha...men det är sjukt roligt!!! Jag är inte så bra på det..."
Bild #5 - Fan (@3Sternschnuppen): "Var det första gången du åkte skridskor? Ramlade du?"
Bild #6 - Fan (@Jennsor): "Jag vet att ni filmade det där... Vi såg redan en snutt för typ ett år sen... Kan vi få se hela videon någon gång?"
Bild #7 - Tom: "@Jennsor: Nej, vi spelade inte in det... Du kan bara tänka dig hur rolig Georg såg ut när han försökte vara lika snabb som jag ;)" Bill: "@3Sternschnuppen: ...Jag har gjort det några gånger men det var för flera år sedan... Så det kändes ungefär som första gången :-)"
Bild #8 - Fan (@Danielita): "Hej killar! Jag heter Danielita och är ny här. Kan ni vara så snälla och svara mig? Vill bara veta att ni har läst det här. :D"
Bild #9 - Fan (@Madeleine): "Hur var eran lördag? Var ni lediga? Är ni i studion nu? Ha en bra kväll iallafall!!! :-)"
Bild #10 - Bill: "@Danielita: Hej där!!! Välkommen till appen... :-)" Bill: "@Madeleine: Den var bra, tack!!! Tom och jag jobbade hela dagen så ikväll ska vi försöka vila :-)..."

Kommentarer
Postat av: adriana

ta gärna en titt på min blogg :)

2012-02-26 @ 12:19:31
URL: http://adrianapapac.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0