BTK App - Alien Wall #71


Bild #1 - Tom: "Underbar dag..." Fan (@Zohal): "Känner ni till Palm Islands i Dubai?? Hela ön är formad som ett enda palmträd! Det är så vackert."
Bild #2 - Fan (@LadyBird): "Vems idé var app-symbolen? Ett alien huvud inuti ett hjärta... Det är så enkelt men ändå vackert!!!"
Bild #3 - Tom: "@Zohal: Ja, den ön känner jag till! Helt galet!!!" Tom: "@LadyBird: Det var min idé, så klart ;)"
Bild #4 - Bill: "I bilen! Tom och jag åker omkring..." (PS: kolla i kommentarer nedan för att förstå vad fansen pratar om 8D) Fan (@Charlotte): "Ni är så roliga! Hoppas ni kom fram innan ni pissade på er xD"
Bild #5 - Fan (@VeronikaFromBelarus): "Vad är det för låt som spelas i bakgrounden i er video?? Snälla, svara! Låten är sjukt bra!"
Bild #6 - Fan (@Isel): "Bill, på vilket sätt hanterar du trafiken bäst??"
Bild #7 - Fan (@Lizard): "Tom, sätt på dig bältet innan du får böter eller kraschar. :P Låter du Bill bestämma musiken i bilen eller är det du som gör det?"
Bild #8 - Bill: "@Charlotte: ...hahaha... Ja, vi kom i tid! Tack :-)" Bill: "@VeronikaFromBelarus: ...låten är av Anthony Hamilton. Han är bra... Kolla in han!"
Bild #9 - Bill: "@Isel: Ingen aning! Jag önskar det fanns något bra sätt men jag letar fortfarande efter ett :-)...haha.. Jag får alltid panik!!! Jag är nog världens mest otåliga människa :-)" Tom: "@Lizard: Jag kör så jag får välja musiken... Om jag har en bra dag kan Bill kanske få välja en låt! ;)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bill: "Vi är hungriga och måste pissa!" XD http://www.youtube.com/watch?v=rfTzAmlzEXA

2012-02-29 @ 16:40:49
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0