(bild med ett fan) West Hollywood, California - 11/7 2012 #1

HQ:
Bild: Sarah M.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Sarah skriver under bilden att hon hade ett jättetrevligt samtal med dem, och att de bland annat pratade om hennes medverkan i "Good Morning America" när hon hade på sig en Tokio Hotel tröja. En av tvillingarnas kvinnliga vänner som var med dem sade att hon såg programmet. Sarah skriver också att de var väldigt trevliga och såg väldigt bra ut! :)

2012-07-12 @ 15:38:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Älskar Bills hår här, förresten! :) Gillar också deras solbränna, haha.

2012-07-12 @ 15:39:56
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se
Postat av: ☛Vella☚

Hahaha men oj så glada tvillingarna ser ut xD
jag älskar också Bills hår här :DD

2012-07-12 @ 17:07:19
URL: http://veso.blogg.se
Postat av: Anonym

Dom ser riktigt bra ut, men vart var dom egentligen? Hoppas den är tagen nyligen och att hon inte skrev något extra för att aderra lite drama

Svar: Bilden kanske inte alls är tagen på denna födelsedagsfest, utan kanske togs den när Sarah var på väg dit (det var andra kändisar där med). Ska ändra. Hoppas hon bara säger vart den togs så man kan skriva det exakta stället. :p Jo, den togs igårkväll. Vadå drama? Det finns inget drama i hennes text alls?! haha
KaulitzAndTheGs

2012-07-12 @ 19:11:30
Postat av: Anonym

Bill är extremt sexig på bilden *.*

2012-07-13 @ 14:35:19
Postat av: Anonym

Jag har redan fått mail från två jag har kontakt med från det där svenska forumet som la ner, båda frågade om jag visste vem den kvinnliga vännen var:P jag gissade på ria som vanligt

Svar: Men gud... Det kan ha varit vem som helst. Vem vet vilka de umgås med när vi inte får bilder på dem, haha. Det är ju inte speciellt ofta man får paparazzibilder på dem och deras sällskap precis. ^^
KaulitzAndTheGs

2012-07-13 @ 14:48:32
Postat av: Anonym

haha nej jag vet:P Men vem vet om det ens var någon mer där med dom? Svårt att säga vad som är sant och vad som adderar lite krydda, alla vet hur vissa th-fans är :P Nåja, oavsett vad, dom ser riktigt bra ut och välmående, LA har gjort dom gott tror jag
Trevlig helg :)

Svar: Sant. ^^ Detsamma!
KaulitzAndTheGs

2012-07-13 @ 19:54:58

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0