BTK App - Alien Wall #74


Bild #1 - Tom: "Tupplur. Vaknade precis från en liten tupplur vid polen! Hur mår alla idag?" Fan (@Helina Francesca): "Idag gjorde jag min första piercing och tatuering. Jag hade så ont att jag inte kunde sova..." Tom: "@Helina Francesca: Coolt! Vart tatuerade och piercade du dig?" Fan (@Sunnii): "Hur stora är dina tunnlar?" Tom: "@Sunnii: Inte så stora! En storlek större nu kanske..."
Bild #2 - Bill: "Solnedgång...på stranden..." Fan (@Lotte): "Bill, vad gillar du mest? Solnedgång eller soluppgång?" Bill: "@Lotte: Helt klart solnedgång!!!! :-) Du då?" Fan (@Lilianne): "Wow, vilken fantastisk bild! Jag önskar jag kunde se den där solnedgången i verkligheten! Tack för att du delar med dig av den med oss... Hur har din dag varit?" Bill: "@Lilianne: Varsågod! Kul att du gillar mina bilder :-) Jag har haft en riktigt bra dag, tackar som frågar! Hoppas du också har det!!!" Fan (@Samantha Guillen): "Vacker bild *_* Vilken strand är det?" Bill: "@Samantha Guillen: Det är Venice Beach!!!"
Bild #3 - Fan (@Lily-M): "Gör det ont att pierca tungan? Jag skulle vilja ta hål i den men är lite rädd :(" Bill: "@Lily-M): "Tja, det var länge sen jag gjorde det men det gjorde ganska ont :-) Min tunga var helt svullen efteråt men det går över... Gör det om du verkligen vill :-)" Fan (@FriskaKaulitz): "Vad tycker du om min avatar?? Det är min målning av din storebror ;)" Bill: "@FriskaKaulitz: Wow!!! Älskar den!! Seriöst... Den är urläcker! Bra jobbat!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0