[BZ-Berlin.de]: "Tom Kaulitz vill ha mer naken hud

DSDS: Tom Kaulitz vill ha mer naken hud
"Tjejer, bär något kort!", säger Tokio Hotel-gitarristen och den nya DSDS-domaren.
 
Detta är ett tydligt meddelande! Tokio Hotel-gitarristen Tom Kaulitz vill ha lättklädda kvinnliga deltagare i den nya säsongen av DSDS. "Till alla tjejer säger jag: sätt på er något kort! Då är ni redan halvvägs igenom!" 
 
Tom Kaulitz och hans tvillingbror Bill, tillsammans med Dieter Bohlen och Culcha Candela-frontmannen Mateo, blir den första juryn bestående av endast män på RTL's castingprogram DSDS. Men trots det vill Kaulitz ha deltagare med talang, säger Kaulitz enligt uppgifter från RTL. "I Tyskland finns det inte så många bra artister." Hans råd till alla manliga deltagare är: "Stanna hemma om du inte kan sjunga!" Hans bror Bill är dock mer diplomatisk när det gäller en ny superstjärna: "Om det går, så går det. Jag ser det när han eller hon står framför mig." 
 
På måndag (24 september) äger den första castingen rum i Berlin. Vi får se vem som lyssnar på Tom's önskemål. 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tom, din dumbom, tjejerna kanske vill vinna på sin talang och inte få allt serverat pga naken hud...

Svar: Han är som han är. *massive eyeroll*
KaulitzAndTheGs

2012-10-01 @ 17:38:16

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0