Videomeddelande från Tokio Hotel via MTV

Link.
~~
Bill: "Hej! Vi är - Tokio Hotel! Det här är MTV March Madness, [och] vi vill försvara vår titel. Vi har varit i studion hela året och förberett oss. Vi vill verkligen vinna igen!" 
Tom: "Om vi vinner, släpper vi vårat nya album i år! Annars..." 
Bill: "ALDRIG! Jag tror det bästa sättet att vinna är att skrämma de andra banden och människorna, och jag tror att våra Aliens kan göra det. Jag tycker att vi ska aktivera vår Power Ranger-styrka." 
Alla: "Power Ranger Styrkan Aktiverad!" *skrattar* 
Bill: "Rösta på oss i MTV's March Madness turnering." 

Kommentarer
Postat av: Vella

HEJ ALLA VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄR AVLIDEN OKSANJFAPOFÅSAFKGOMIADSKNGADOÄ*MJNFSÄAIMJFASÄPOFJAS

Svar: Underbart att se dem samlade igen! *_*
KaulitzAndTheGs

2013-03-15 @ 15:05:59
URL: http://vellaskrypin.blogg.se
Postat av: Julie

Så sykt deilig å se de sammen igjen!! :D
Og ikke minst, så kjekk Georg har blitt!!

Svar: Eller hur! :D Hoppas vi får se hela bandet fler gånger under de kommande veckorna! :)
KaulitzAndTheGs

2013-03-15 @ 15:36:12

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0