Musikvideo: Tokio Hotel - Run Run Run

 
Video.

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte så bra som jag ville att den skulle vara D:
menmen.

Svar: Jag tyckte den var jättebra, både låten och videon! :) Något mörkt, lite mystik över det hela. Personlig.
KaulitzAndTheGs

2014-09-12 @ 17:20:42
Postat av: Emma

Inte så bra som jag ville att den skulle vara D:
menmen.

2014-09-12 @ 17:20:43
Postat av: Sofia

Jag älskar låten, även om jag kan tycka att det kanske inte är den bästa att släppa först, vore roligare med en låt där alla grabbarna är med, för att få den riktiga TH-känslan. Men som sagt, låten är kärlek <3

Svar: De kommer ju släppa en ny låt varje fredag så ja.. Och nu håller de ju på med sin tredje musikvideo, så de släpper dem väl efterhand sådär. :P
KaulitzAndTheGs

2014-09-12 @ 18:29:15
Postat av: Malin

Jag tycker det var ett smart låtval av dem. Det har ändå gått år sen vi hörde nåt av dem och då förväntar man sig att något har hänt. Att de har utvecklats. Sen att inte GG är med i videon, dom kommer :) En lugn start med en helt ny Bill röst och stil...äh jag diggar det fullt ut!

2014-09-14 @ 00:59:52
URL: http://lunsan.blogg.se
Postat av: Johanna

Älskar den men har märkt att en del är besvikna typ :O Jag tycker det låter mer moget på något vis, typiskt Tokio Hotel-mörkt men ändå en liten förändring. Superbra tycker jag :)

2014-09-14 @ 03:59:24

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0