Joe Jonas pratar om Tokio Hotel

*Bild från 2008, urklippt. 
Intervju med Reddit.
~~
Hur lång tid tog det för dig att fixa ditt hår?
Joe Jonas: "Det beror på vilken hår-generation vi pratar om. Jag hade väldigt långt hår förut och jag vet inte varför, men jag ville ha samma frisyr som han från Tokio Hotel. Det är ett tyskt pop/rock-band. Han har ett snyggt anime-hår. Av någon anledning ville jag ha mitt hår precis som han, så det tog ganska lång tid [att fixa det]. Han ser typ ut som en katt också. Men all heder åt honom som orkade fixa det jämt. Jag skulle säga att det tog mig ungefär 20-30 minuter att platta det. [...]"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0