Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~5


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 16-20e Juli 2009.

#35 - Tisdagen den 21a Juli 2009:

Här är några glimtar...
...på Bill och mig i våran studio. Som ni kan se så gillar vi det nya albumet :)
Free Image HostingFree Image Hosting

#36 - Onsdagen den 22a Juli 2009:

Hey, är ni glada där uppe?
Kolla in Röyksopp's senaste video för "Happy up there". Om vi någon gång skulle skapa en video helt i post produktion - det vill säga animerad - så skulle jag kontakta snubben som gjorde denna. Coolt...inte min musiksmak men jag diggar det ;-)

Video - Vimeo: Röyksopp - Happy up there.

#37 - Onsdagen den 22a Juli 2009:

Ni gissade rätt ;)
Vi har organiserat vår första spelning redan och kommer även uppträda med vår splitternya singel där! Datumet är 27e Augusti och ni kan hitta all information ni behöver HÄR.


#38 - Torsdagen den 23e Juli 2009:

What's up, Puppet!
Tyck vad ni vill om docksamling men när ni tittar på denna som måste ni erkänna att ni FAKTISKT älskar den...inget snack om saken. Otroligt vad mycket detaljer det är. Förresten: Älskar fortfarande att se denna film.


#39 - Fredagen den 24e Juli 2009:

Detta kommer att bli obligatorisk för vårat Tokio Hotel TV-team!
Jag bryr mig inte ifall de gillar den eller inte, men denna kommer bara vara den enda kameran som kommer användas av vårat TH TV team i framtiden. Franziska Dierschke's "Gun Camera" är den ultimata prylen för att skrämma skiten ur säkerhetspersonal :-)


#40 - Lördagen den 25e Juli 2009:

Min framtida hundpromenads-plan!!
Stjärnan i mitt videomeddelande måste sköta sina egna affärer utomhus ibland....ni vet vad jag menar. Eftersom jag inte gillar att vara ensam, kommer jag skaffa en permanent programvara som kan följa med då jag är ute och går med hunden :D


#41 - Söndagen den 26e Juli 2009:

OMG!/Svälja eller spotta?!
Detta är säkert hur 90% av alla tyska 80 årsfester ser ut. Ja, jag vet att detta klipp har cirkulerat på internet länge och tyska fans vet säkert om det. Men detta är helt enkelt en klassiker - så klaga inte ifall du redan har sett den....

Video - YouTube: Reingehauen.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Fanneyh

BILL DÖLJER SUGMÄRKEN!!



nöh jk

2009-07-21 @ 21:02:32
Postat av: Sofia Vienna

jag har verkligen saknat deras leende. Så fint att se dom skratta.

2009-07-21 @ 21:31:15
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Lila

asså jag drgelar på bill hela tiden..fan han e såååååååååååååååååå hetsnyggvarckersötunderbarsexig...äh ni fatta

2009-07-21 @ 21:55:54
Postat av: Johanna

Dom är så snygggggggggggga =D

Det var verkligen dags för förändring känns det som :] gillade det inte först, men nu har man som vant sig. Älskar hur naturliga dom är på bilder :D Nu ser dom mycket mer ut som tvillingar också, samma hårfärg & liknande frisyrer typ! Gillar det starkt! ;)

2009-07-21 @ 23:56:47
Postat av: Anonym

Bill ser ut som en tjej ^^ men grymt söt ändå!

2009-07-22 @ 09:00:11
Postat av: Anonym

coolish

2009-07-22 @ 16:36:45
Postat av: Fanneyh

Vad behöver han den där hundskit-saken till när han bara kan ta med mig istället? :D

2009-07-25 @ 21:35:38
URL: http://faneys.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja precis Fanneyh,



gulligt att han skrev det där

2009-07-26 @ 12:03:37
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Annars var det väl aningen dumt, om inte annat 8D Jag menar, han har ju en hund = sällskap!

2009-07-26 @ 14:12:29
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0