Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~23


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 4-6e Oktober 2009.
#93 - Onsdagen den 7e Oktober 2009:

Kolla in detta!
Ganska töntigt men det finns definitivt en hel del häftiga saker också. >CESMES.fi


#94 - Fredagen den 9e Oktober 2009: 

Ännu en bra bil! 
Denna gång är det en som kommer lugna erat miljövänliga samvete, dock har inte jag något. E-Wolf drivs med el. Vilket är lugnt med mig så länge den ger så som den ser ut...och håller miljön ren på samma gång - jag tar den! Men ni kanske behöver bygga upp erat egna kärnkraftverk för att ladda den här bilen...! ;)


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Denise

hej, undrar om du kan hjälpa mig, fick de nya albumet ( deluxe paketet ) idag & bildgalleriet ska va i 3D effekt, men hur gör man så att man ser det? jag ser bara de i typ grön gul & röd färg :S behöver man kanske något för att man ska kunna se de i 3D eller hur ligger de till, vet du det :)?

2009-10-07 @ 16:35:23
URL: http://durchdienacht.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du om det är Tom som sjunger med i Pain of love? o_o

2009-10-07 @ 16:40:59
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Denise

Med hjälp av 3D-glasögon! :)



Anonym

Flera tror att det är Tom, iallafall trodde men som du vet använde dem sig av mycket mer grejer när de gjorde det här albumet (tekniker osv) så det är nog bara Bill med en "förvrängd" röst om du förstår vad jag menar ;)

2009-10-07 @ 16:50:31
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Denise

svar: okej, vet du vart man kan få tag på sådana möjligtvis ? xD

2009-10-07 @ 16:54:39
URL: http://durchdienacht.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det finns nog att beställa från internet eller så kanske du kan köpa en 3D-film så får du glasögon på köpet XD Annars typ.. Jag vet inte, tradera kanske? XD Gå på bio eller nåt och se en film, haha! Läste förresten att man kunde få tag i såna i bokaffärer också för det var någon bok som man fick såna med O_O

2009-10-07 @ 17:04:31
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Denise

svar: okej då ska man leta ;) , tack så mycket! :)

2009-10-07 @ 17:11:16
URL: http://durchdienacht.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag har gamla 3D-glasögon hemma, men det blev inte någon skillnad typ xD Bara när de bytte bild, men annars var det likadant. Men kvalitéen kanske försämras med tiden, vad vet jag? xD

2009-10-07 @ 20:13:02

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0