Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~19


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 16-19e September 2009.
#86 - Söndagen den 20e September 2009:

Sportig!
Jag brukade vara en professionell basketbollsspelare men även jag lyckades bara göra DENNA rörelse en gång i hela min karriär! Tyvärr, hade jag inte min kamera i närheten för att filma det så jag antar att ni måste titta på Guy Dupuy medan han gör min speciella grej...;)

Video - Viddler: GUY DUPUY AT MIDNIGHT MADNESS 2009.
#87 - Måndagen den 21a September 2009: 

MTV Europe Music Awards 2009
Otroligt! För tredje året i rad är vi nominerade till MTV EMA - detta år som "Bästa Grupp". När jag tittar på våra motståndare så kommer detta helt klart bli en tuff fight....det finns några stora namn. Från och med idag kan ni låta MTV veta vilka ni vill ska vinna så ROCKA RÖSTANDET ;-]

France
Italy
Portugal
Spain
UK
Poland
Norway
Finland
 
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa:
Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: ida

man kan inte se videon :/

2009-09-21 @ 18:06:35

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0