Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~7


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 27-31 Juli 2009.

#47 - Lördagen den 1a Augusti 2009:

Nästan lika bra som mig: nörd hero & nörd band
OK, hur är det möjligt att ta bort känslan från att spela? Seriöst, vilken nörd kommer på såna här saker? :D Killen (han måste vara kille) spelade antagligen för mycket lego robotteknik som barn. Hur som helst, vi hade så många intensiva Guitar Hero & Rock Band battlar på vår turnébuss på den senaste Usa turnén så jag är fortfarande en bråkdel av en sekund snabbare än denna sjuka maskin.

Video - YouTube: Cyth Guitar Hero Cult of Personality Un-cut.

#48 - Söndagen den 2a Augusti 2009:

EXPO, EXPO & EXPO!
En kammare av speglar något modifierad - så skulle åtminstone jag kalla det ifall någon frågade mig. Otroligt vad våra portugisiska vänner (förresten: Hej till alla dem ;-)) kom på för deras Expo paviljong. Det är svårt att beskriva med ord.....kolla in själva.


#49 - Måndagen den 3e Augusti 2009:

Återigen någonting om min lillebror:
Precis som i första delen är Bill också Arthur's röst i den andra delen av Luc Besson "Arthur & the Minimoys 2 - Die Rückkehr des bösen M" (= Arthur och Minimoys 2 - Återvändningen av den onda M". Självklart, lät jag honom ta rollen, jag menar producenterna frågade också mig först... Skojar bara ;) Jag tycker Bill gjorde ett bra jobb! Jag ser fram emot 26e November, då filmen äntligen kommer ut på bio i Tyskland!

Video - YouTube: Arthur und die Minimoys 2 - Die Rückkehr des bösen M.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0