Aktuella för OKEJ! - Ställ frågor till bandet!


"Det är så att jag igår eftermiddag fick vetskapen om att jag ska intervjua Tokio Hotel i nästa vecka till ett av vårens nummer av OKEJ. De är ju som ni säkert vet aktuella för två Sverigekonserter, och därför vill vi lyfta fram dessa världsstjärnor extramycket! Det jag nu vill komma till är att jag gärna ser frågor från er läsare. Finns det någonting ni skulle vilja fråga grabbarna i bandet? Något speciellt ni undrat över? Kanske undrar du om Tom är singel, eller varför George älskar Hasselhoff? Kladda ner era frågor i kommentatorsfältet innan söndag så kanske just en av era frågor dyker upp under nästa veckas intervju!" Källa & ställ era frågor här - http://www.okej.se/2009/12/04/aktuella-for-okej/.


Kommentarer
Postat av: Anna Kaulitz^^

har ställt 2 frågor :D och såg att minst en annan har en liknande fråga som mig så kanske den kommer med! :'D

2009-12-08 @ 16:44:37
Postat av: fanny.

Tom är väl singel eller hur ? Han har väl inte träffat någon på jätte länge, eller vad gör dom när dom är hemma .. Har du hört något ? :)

2009-12-08 @ 16:58:51
Postat av: Anonym

Åh fan va kul! :D



Men hmm.. Frågor då.. Kanske, Många tycker ju det låter som Tom sjunger i nån av låtarna och så. Kanske fråga om Nån mer av grabbarna sjunger NÅGOT i NÅGON låt eller så x]



2009-12-08 @ 17:02:36
Postat av: Johanna

ska man kommentera här eller på okejs hemsida? :O

2009-12-08 @ 17:05:42
URL: http://jjohannasimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer dom till Sverige nästa vecka???:O

Eller ska hon intevjua dom utomlands?:)

2009-12-08 @ 17:38:14
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Fanny

Tom är singel.



Johanna

På OKEJ's hemsida - samma länk jag la upp i inlägget.



Anonym

Så vitt vi vet ska dem inte komma hit nästa vecka. Kan lika gärna vara en telefonintervju ;p

2009-12-08 @ 18:01:24
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: johanna

1. Om en av er hade lämnat bandet hade den andra också gjort det då? ( tillbill & tom) , och om dom hade kunnat spela i olika band.

2. Funderar/hade ni kunna byta namn på gruppen?

3. Vad dom tänker när dom hör "sverige"?

4. Vem dom hade velat se ut som (en kändis)?

5. Varför Gustav har blivit så tyst&blyg med åren

6. Det roligaste & bästa dom sett stå på en skylt

7. Om dom inte vill spela med bar överkropp på sverige-konserterna ;) Georg & Gustav har ju gjort de förr!! ; ) varför inte nu..? (a)

2009-12-08 @ 18:01:27
Postat av: Ulrika

Fyfan vad coolt Elina! Riktigt grymt, jag ska försöka hitta på någon bra fråga :D

2009-12-08 @ 18:17:05
URL: http://ulich.blogg.se/
Postat av: jenny

ååh, ska du personligen få intervjua de ? O_O daamn vad jag är avundsjuk :( :(



men skulle inte du kunna fråga va det var som tom viskade till georg när de stod på scenen under EMA och tog emot priset? (a)

2009-12-08 @ 18:35:30
URL: http://ninetyfive.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tom är singel, vad vi vet iallfall men vem vet egentligen? Han kanske också träffat någon, det vet vi ju inte

2009-12-08 @ 18:58:37
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Va?! Jag ska inte intervjua dem, haha. Om ni trycker på källa länken så ser ni ju att jag har kopierat texten där ifrån XD

2009-12-08 @ 21:40:40
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Sorry jag såg bara den första meningen xD

2009-12-09 @ 00:38:57
URL: http://ulich.blogg.se/
Postat av: Elsa

Haha värsta bra engelskan jag hade( NOT)

Fick slå upp et lexikon och kolla där ;P

2009-12-09 @ 13:35:46

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0