[Bild.de]: Är det här som Tokio Hotel-Tom slår en flicka i ansiktet?

Free Image HostingFree Image Hosting
Är detta bilden som kan få Tom Kaulitz [20] i Tokio Hotel bakom galler?
Rockgitarristen och hans bråk med hans kvinnliga fan Perrine D. [21] ägde rum för åtta månader
sedan på en bensinmack i Hamburg - Snart måste Tom Kaulitz ta ansvaret för skadorna i domstolen.

Nu visas de hemliga inspelningarna från övervakningskameran ifrån macken! Med explosivt innehåll...
Vi kan se Tom Kaulitz som sitter i sin Audi R8. Ett flertal flickor, därbland Perrine D, närmar sig sportsbilen och pratar med Tom. Plötsligt flyger en cigarett ut ur bilen. Perrine D plockar upp cigaretten och pressar den mot fönsterrutan på Audin. Tom stiger då ut ur bilen och går fram till den unga kvinnan! I följande videoscen verkar det som om Tom tar sats med högra handen och slår offret i huvudet. Flickan faller till marken. Tom stiger sedan in i bilen igen.

Enligt information till BILD kommer nu kamerabilderna användas som bevis i rättegången mot musikern.
Exploderade Tom Kaulitz i situationen vid bensinmacken? Gänget med fyra tjejer kallar sig "Les Afghaner on Tour" och har trakasserat han och hans tvillingbror, Bill Kaulitz [20], i månader innan incidenten och det har gjorts privat om och om igen.

Tokio Hotel valde igår att inte ge någon kommentar till BILD angående incidenten. 
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för översättningen <33 aja, jag hoppas Tom fattar att de e inte okej att slå folk bara sådär ;s Visst , tjejerna planerade ju allt men ändå. de ger inte Tom nån rätt att slå nån för att dom har trakasserat honom. fattr du va jag menar?? Tom gör fel som slår ;s aja, översättningen uppskattas ^^ <33

2009-12-11 @ 02:25:18
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Inga problem! :) Jag förstår vad du menar. Det roliga är ju nästan när man läser flera fans som säger att hon fick vad hon förtjänade och då kan man inte låta bli att tänka "undra ifall de skulle tycka samma sak ifall Tom slog henne/dem?" XD Tom gjorde fel, Perrine och de andra tjejerna gjorde fel. Jag stöttar inte tjejerna för det dem har gjort mot Tom och Bill's vänner och familj och jag stöttar defintivt inte Tom's beslut av hanteringen av situationen. Det finns ingen ursäkt i världen för att slå en kvinna, ingen alls. Sedan verkar han ju ha en vana att smita undan också, vilket inte gör situationen bättre - vi alla vet ju att endast de som har något att dölja sticker! Han kunde ha löst det hela helt annorlunda - inte slagit henne, ringt polisen och stannat kvar. Om han hade gjort det så skulle jag stötta Tom till 100 % men så blev ju inte fallet...

2009-12-11 @ 02:31:00
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra sagt ^^ håller med dej till fullo! skulle du kalla Tom en kvinnomisshandlare ?

2009-12-11 @ 02:32:30
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Mja.. Alltså, han slog ju en kvinna så det gör honom ju till en kvinnomisshandlare och det är inget jag är ett fan av. Tyvärr. Men som jag sa, han kunde ha hanterat situationen helt annorlunda & synd han inte gjorde det! Känns lite som en intervju det här ;p Men här står jag iallafall i det hela - jag stöttar ingen av dem. Inte tjejerna alls och inte Tom fullt ut. Säg vad ni vill men Tom hade inte behövt tagit till våld, det gjorde ju inte precis saken bättre, eller hur?

2009-12-11 @ 02:35:20
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe ja, sorry ^^ jag är lite nyfiken på dej som person :P Kanske därför haha. Du verkar ialf klyftig som tänker så för många fans , som vi båda säger, tycker att Tom gjord ehelt rätt i att slå henne >-< Och neej, jag undrar hur hela den här skandalen hade sätt ut ifal han inte hade slagit henne .. Allt hade ju varit helt annorlunda och alla hade ju varit på Toms sida men nu är dt typ splittrat!

2009-12-11 @ 02:38:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är okej, och tack! ;p (Ja, jag ska göra ha frågestund snart någon gång). Om Tom hade gjort som jag sa (inte slagit henne, knuffat någon annan av tjejerna utan ringt polisen och stannat kvar istället) så hade säkert det här fallet redan varit avslutat - tjejerna skulle nog blivit fällda snabbare än vi kan säga "i"! Jag menar, om Tom ändå inte gjorde något och det finns ton med bevis på tjejerna som har trakasserat grannar, familjemedlemmar och vänner under några års tid så hade ju självklart Tom och familjen Kaulitz vunnit. Hur det blev mellan Simone's fall och Les Afghanes on Tour vet jag inte heller men det kanske lades ner..? Tjejerna anmälde ju henne för misshandel och hon var ju ganska aggressiv i videon som vi kunde se också + att alla fans är rädda för henne pga hennes korta stubin. Aja, det är ett annat fall. Men jag tror definitivt att Tom skulle haft domaren med sig ifall han inte hade slagit Perrine och knuffat någon av de andra tjejerna på bensinmacken.

2009-12-11 @ 02:43:31
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

precis ^^ Tom hade inte haft nått att förlora ifall han inte slog henne men nu har han ju dt >-< han skulle ha tänkt 2 ggr innan han gjorde nått kanske :P

2009-12-11 @ 02:47:29
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Man ska ju såklart inte slå någon egentligen men ändå, att slå en kvinna är något utav det fegaste man kan göra. Man gör det bara helt enkelt inte. Punkt.

2009-12-11 @ 02:53:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

SÅ sant så ^^ seriöst, nu blev jag bara mernyfiken på dej :D du har bra åsikter när dt gäller de här ialf så säkert har du bra åsikter om annat :D Men ja ghåller med dej helt faktiskt´!

2009-12-11 @ 02:59:53
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

xoxo Gossip Girl. ;)

2009-12-11 @ 03:02:14
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

HAha men seriöst :D humor med!



Men jag hoppas den här skandalen avslutas snart helt ohc hållet. de här är de sista killarna behöver nu med nytt album, ny turne och allt !

2009-12-11 @ 03:04:14
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

;)



Såklart. Ett avslut vore väl det bästa just nu och tjejerna håller ju faktiskt fortfarande på att förfölja dem!

2009-12-11 @ 03:06:53
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

Va ?? Utanför deras hus med? ´_´ hmm Antar att de inte går att göra nått åt det. Men tack för översättningen ialf, ska gå och sova nu ^^ go´natt!

2009-12-11 @ 03:09:23
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tja, de har varit lite här och där. Både när dem var i Paris i september så var dem utanför NRJ-lokalen (bland annat) och senast som jag vet var dem utanför tvillingarnas hus samma vecka som EMA (i början av november förra året alltså). Okej, schlaf schön! :) Trevligt att snacka ;p Det blev en jävla chatt här nästan! 8D

2009-12-11 @ 03:11:13
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Linn

Kan du lägga ut videon så fort du får ta på den? Tack på förhand! =)

2009-12-11 @ 05:20:43
Postat av: Anonym

så hur tror du att det kommr sluta? Tror du att Tom får fängelse

2009-12-11 @ 08:46:40
Postat av: johanna

besöksförbud till psykopaterna och låt tom va ifred. hur svårt kan de va? han ska fan inte straffas för att DOM har trakasserat han och bandet (och deras familjemedlemmar) en lång tid.



HELT JÄVLA SJUUUUUUUUUUUUUUUUKT

2009-12-11 @ 12:40:47
Postat av: johanna

de tjejerna hållt på med är att provocera, tom är bara en människa precis som oss, och klart som fan man exploderar nångång. visst, han hade kunnat hindra sig själv från att göra det, och bara låta de va. men jag ser de som själv-försvar!



en sak jag tänkte på.. dom har ju en bild när han åkte från platsen, då hade han ju svarta kläder.. men på dendär bilden är dom vita? :S har jag rätt? xD

2009-12-11 @ 12:42:54
Postat av: Anonym

Grejjen JAG Undrar över är.. Vem vet om det ÄR tom på bilderna? Om dom inte kan SE Hans ansikte, kan dom inte säga så mycket. Dom där tjejerna verkar Sjuka nog atthitta på något sådant. Och om dom försöker kolla nummerplåten på bilen så kanske dom får ett svar. Är det hans, ja då har han gjort något Jävligt dumt och får faktiskt stå sitt kasst tyvärr, är det inte det, då har dom inget och säga. Ungefär Så tänker jag..

2009-12-11 @ 13:03:12
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Linn

Har lagt ut videon nu: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2009/december/punkt-12-toms-bevisvideo-1112-2009.html



Johanna

Tom misshandlade en kvinna och du tycker inte att han ska staffas för det? Hur vore det om han slog din mamma eller någon du kände då, skulle du fortfarande ha samma åsikt..? Båda gjorde fel, båda bröt mot lagen och ska därför staffas för det. Böter eller inte (men det tror jag nog det blir för Tom's del) så ska båda staffas för de gjorde fel!



Anonym

Det är Tom i vitt. De följde efter honom från deras studio hem till Andreas, sedan hem till tvillingarna (eller om det var tvärtom) och sen till macken.

2009-12-11 @ 13:26:08
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Fanny

Fängelse kommer han nog inte att få utan snarare böter isåfall! Sant, tjejerna fick ju precis vad dem ville. Jag antar att de ville bevisa att Tom är en aggressiv person (det har ju ryktats länge om att han är det pga en viss person) genom att provocera så mycket de bara kunde och tillslut fick han väl nog men det ursäktar ju ändå inte att han s-l-o-g e-n k-v-i-n-n-a!

2009-12-11 @ 13:33:13
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag vet att Tom "misshandlade" (kan inte riktigt kalla ett slag för misshandel, och på videon ser det ut som att han bara knuffar henne) och det är fel. Men med tanke på allt hon & hennes kompisar har gjort mot honom.. och hon kan ju helt ärligt inte vara frisk. Kollade dendär gamla videon där dom snackar med en gammal medlem ur deras grupp, och hon sa ju att dom njuter av när killarna blir arga. Dom provocerar killarna, och VILL att det ska hända. Dom är inte fans, de är bara något dom säger.



Det hade inte blivit en lika stor grej om det var HON som slog honom, vilket jag irriterar mig på, för det hade LIKA GÄRNA kunnat vara så. Bara för att han är känd & kille så blir ett slag större än va de egentligen är.



Visst, böter bör han väl få. Men får dendär sjuka flickan in honom i fängelse så.. nä jag hittar inte ens ord för de. De dom håller på med är avskyvärt.



Jag är inte för kvinnomisshandel, men är för självförsvar. Men man kan ju se dehär ur massa olika vinklar.

2009-12-11 @ 13:44:13
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är precis det jag säger hela tiden, båda gjorde fel = båda ska staffas och när jag säger båda så menar jag Tom och Perrine! ;) Självklart har dem gjort fel som har trakasserat tvillingarna, deras vänner och familj men å andra sidan kan jag inte låta bli att tänka på alla de gånger de har försökt att bevisa för alla fans hur de VERKLIGEN är. Ingen vägrar ju att tro dem trots bevis liksom. Whatever.



Jag har inget emot självförsvar och självförsvar hade det varit ifall hon hade attackerat/hoppat på honom, inte ifall hon pressade en cigg mot bilrutan tills den slocknade. Visst, en del killar som är galna i bilar kanske tycker att det är ett stort NONO att skada någons bil på det sättet (vilket det är också men du förstår nog min poäng) men att slå ner någon till marken bara för det är helt fel hur mycket än bilen kostade så är det fel. En bil mot en människa liksom?! Nä, jag stöttar iallafall ingen i det här - absolut inte tjejerna och inte Tom's beslut.

2009-12-11 @ 13:50:15
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: alexandra.

2009-12-11 @ 16:20:51
Postat av: alexandra

Har det ryktats länge om att Tom är en agressiv preson ? hur började ryktet ?

2009-12-11 @ 16:21:54
Postat av: johanna

Vadå hur dom "verkligen är"?



Jag stöttar Tom, och det är för dom medvetet provocerade honom till det. Att skicka hotbrev, åka efter i bilar, linda in sig i sjalar och ta på masker (som ser ut som en mördare, vilket dom VILL) och försökra skrämma TH på alla sätt gör man inte om man är helt frisk.



En sak jag också la märke precis är att tjejen som blev slagen hånflinar när hon pratar om det. Hon njuter av dethär. Dom andra också. För det var exakt dethär dom ville och planerade! Visst, Tom borde få böter för de är ju trots allt inte okej att slå någon. Men i dethär fallet, så hoppas jag bara på att domdär flickorna får något straff.

2009-12-11 @ 16:49:44
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Alexandra

Ja, det har det. Det ryktet började ta fart år 2006.



Johanna

Ja, de försöker bevisa hur killarna är som personer utanför Tokio Hotel av någon weird anledning. Det är nåt vi alla har märkt, hon skrattar ju åt det hela för att hon äntligen har fått fast Tom. Du ska se vad tjejerna skriver på sina bloggar och kommenterar i andras! Allt är som ett skämt för dem, typ.

2009-12-11 @ 17:05:19
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Moa

Elina, tror du Tom får åka till rätten eller slipper rätten genom att betala?

2009-12-11 @ 17:12:47
Postat av: johanna

Jag har inte ens kikat in i deras bloggar och de :o Kan du länka?



Jag avskyr verkligen sånna människor. Det känns som att dom förstör lite för oss också :/ Tom borde få böter och Perrine och hennes gäng borde få besöksförbud. Hur trygga ska killarna känna sig sen efterråt, efter allt dethär.. om dom INTE fått besöksförbud. Dom måste ju vara jävligare än någonsin.



Nä usch, känner nästan lite hat för dom.

2009-12-11 @ 17:15:00
Postat av: Anonym

Men Jisses..! Jag hade fan Också fått en knäpp i huvet om människor hållit på sådär emot mig!

Visst, jag hade kanske inte SLAGIT någon men tro mig, MÅNGA Hade blivit så förbannade att dom gjort det. Tänk er själva in i den situationen dom tvingas leva i pågrund av dom där idioterna som skall hålla på sådär. Visst, Tom borde ha tänkt lite längre och Fattat att det är vad dom vill, att han skall 'flippa ut' och tappa kontrollen, men videon ser inte särskilt våldsam ut som tur är, MEN! Det är ALDRIG rätt och slå någon, så enkelt är det.. Och där gjorde han fel, hur mycket jag än kan förstå hans frustration och ilska emot dom där.

2009-12-11 @ 17:27:43
Postat av: bella

är simone agressiv? Jag hade också blivit förbannad om folk också trackat mina pojkar

2009-12-11 @ 19:13:57
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det har vi ju alla vittnat vid minst en gång, och några flera av oss har sett fler bevis på det.

2009-12-11 @ 20:35:29
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Siri

Vad har Tom gjort för att anses som agressiv redan år 2006? Vad fick det ryktet att ta fart? =)

2009-12-11 @ 20:47:48
Postat av: Anonym

vittnat vid att simone är aggressiv ?:S eller va?

2009-12-11 @ 21:49:16
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag antar att jag redan har sagt för mycket XD Grejen är den att det finns bevis på att Tom och Simone ska vara aggressiva. Ett utav bevisen på Simone var ju stalkervideon som Les Afghanes-tjejerna gav ut och där kan man se klart & tydligt att hon är aggressiv. De videor jag har sett så är Tom likadan, han har alltså fått hennes beteende - det är något som jag tror dessa tjejer (Perrine och dem) försöker visa för alla andra fans också för den delen! Simone har stått och gapat och skrikit åt fans (stalkers för den delen också) helt utan anledning (och ibland med anledning) så mycket så att folk är rädda för henne. Det var något som jag trodde alla fans faktiskt visste om O_O Men aja.. Skit samma, det hör väl inte hit SÅ mycket kanske ;p



Let's drop it here.

2009-12-11 @ 22:58:59
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: johanna

Ahaja :O Nä jag visste inte det. Men samtidigt, kan inte vi veta. Tycker Simone har all rätt att skrika på fans/stalkers om dom är runt deras hus liksom ;D Men men, dom är bara vanliga människor. Synd att domdär stalkerna inte verkar fatta det.

2009-12-11 @ 23:05:31
Postat av: Anonym

Elina kan du länka till stalkernas bloggar?

2009-12-11 @ 23:06:39
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Johanna

Ja, såklart, tro inte att jag säger att just det är fel nu ;p Vad jag menar är att hon har typ "exploderat" bara av att ha stött på fans på en mack när de inte ens har gjort något - de hade TH tröjor på sig och hon bara.. Ja, lost it, helt enkelt och det utan anledning - det är varför alla fans är rädda för henne för de vet att hon har en kort stubin!

2009-12-11 @ 23:11:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Julia

Kommer Tom slippa rätten?:)

2009-12-11 @ 23:25:58
Postat av: Emelie

Helt ärligt. Jag står på Tom's sida till 110%.



Iofs skulle jag aldrig stalka dem, för det fan det mest respektlösa man kan göra mot en människa, men om jag nu hade gjort det, samt trakaserat hans vänner och familj så: JA, om jag fortfarande hade haft något vett kvar (vilket jag inte skulla ha ifall jag stalkade honom, men iaf), så skulle jag fortfarande tycka att jag hade fått vad jag förtjänade (prcis som Pernei fick). Hon är störd, alltså på riktigt. Psykiskt jävla störd. Hon borde läggas in på psykhem, kvinnan (och alla anda i "Les afganes on tour") behöver hjälp!

Samma sak om det hade vrit min mamma eller syster han slog, pga. att de hade stalkat honom. Jag skulle fortfarande vara på Tom's sida. Det var de som gjorde fel. Och med det menar jag inte att han gjorde rätt, men när man är tillräckligt arg så kan man inte, alltså man KAN VERKLIGEN INTE kontrollera sig. Alla blir så. Alla har en gräns, vissa väldigt tidigt andra väldigt sent. Men alla har en gräns, that's it.



Jag hade förmodligen gjort samma sak om jag hade varit i Tom's läge. Jag menar tänk dig själv att du spelar i ett band. Helt plötsligt kommer det några psykiskt sjuka flickor och stalkar dig. De "bor" utanför ditt hus och din studio. De är dumma mot din mamma och dina vänner. Alltså, let put it this way: Jag tycker hon kom undan ganska bra för hade någon behandlat mina nära och kära på det viset, bara för att JAG (lägg märke till att det alltså inte her något med dem andra som råkat illa utt att göra) spelade i ett band, skulla jag förmodligen slått henne blodig och helt sönder, och om jag hade haft en pistol på plats... så hade stalkern' i fråga aldrig mer se solen gå upp.



Det verkar som du själv har, och försöker få andra att tänka sig in i hennes situation, men att du inte alls ens tänkt på att det finns en till sida. En till människas huvud man kan tänka sig in i. Tom då? Tänk er in i Tomäs situation.

Tom kan ja förstå, men inte henne.

Jag kan förstå att man blir sut på någon som har förstört för dess familj och vänner. Men jag kan inte förstå hur man kan vara så sjukt respektlös mot en människa att man stalkar den.

Därför står jag på Tom's sida.



Förresten, hur vet man att hon frågade om en autograf? Det hörs ju inte från övervakningkameran, hon kan ju lika gärna ha hotat att döda honom, eller någon i hans omgivning, eller vad som helst. Right?



En sak till: "Man slår inte en tjej". Om det hade varit en kille Tom slagit, hade det inte varit samma sak (lika hemskt) då?

No offense. (:

2009-12-12 @ 00:40:18
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag försöker inte få någon att välja sida alls, jag har bara gett min åsikt efter vad andra har bett om. Jag har tänkt mig in i Tom's situation och jag stöttar fortfaranade inte hans beslut. Tyvärr, MEN jag stöttar inte tjejerna heller - jag är inte på deras sida utan på Tom's (till 50% och jag hade varit på hans sida till 100 % ifall han inte höjde handen), men stöttar inte hans sätt att hantera det hela. Förstår du? XD Jag menar, om han kunde gå tillbaka och ändra på det hela, tror du inte att han skulle ha undvikit att slå henne då och skapa dessa rubriker världen över?! Grejen är den att många fans verkar bara vara på Tom's sida bara för att de är fan av honom, du vet? Tom är långt ifrån så perfekt som vissa fans verkar tro. Han gjorde fel i att slå henne, det gjorde han för han kunde ha löst situationen på ett annat sätt. Hon (och de andra tjejerna såklart) har gjort fel i att förstöra deras liv genom att stalka dem och gud vet hur/vad mycket dem har gjort egentligen! Perrine och tjejerna har fått vad de ville - gett Tom problem för han har antagligen varit dum mot dem (så fint som de själva beskriver det -_- *suck') och blabla. De verkar inte ens ta hela grejen på allvar alls, som att det hela är ett skämt. De sitter typ och hånar allt och alla känns det som, nästa som om de är stolta över vad dem har gjort. De verkar ha problem med att inse vissa saker, det märker man bara av att läsa deras bloggar - tex att hävda gång på gång att de inte gjorde något fel. Båda sidorna gjorde fel och borde ta konsekvenserna till det. Personligen tycker jag de ska göra en psykisk utredning på tjejerna eftersom de verkligen inte verkar förstå vad dem har gjort! Tom kan gott och väl böta, han slog faktiskt någon och det ska han stå till rätta för också. Dessutom fick väl tjejerna besöksförbud från Kaulitz, va? Dock hjälpte inte det så bra eftersom de redan har varit där minst 1 gång efter det började gälla -_- Tom har ju fortfaranade inte gett sin version av det hela, vilket jag hoppas på att han gör, så vi vet ju inte till 100 % vad som egentligen hände + att dem har klippt bort en del i klippet som du/ni själva kan se. Men ja, Tom brusade upp och tappade ju helt klart kontrollen över situationen och jag tror nog han vet om själv att han borde inte ha slagit henne för det fortsatte ju, Perrine och tjejerna märkte ju att det funkade - det gav effekt. De "vann" (menar inte fallet, för vi vet väl inte det riktigt än utan jag menara att de fick som de ville, allt gick enligt deras planer för det är ju uppenbart att detta var ihopkokat). Precis, blir man arg så tappar man kontrollen (vissa personer i vissa fall iallafall) och just därför kanske han borde få gå i ett program/prata med någon under en viss tid för att kunna göra så att han faktiskt KAN kontrollera sin ilska så något sånt här inte skulle hända igen. Hoppas du/ni förstår vad jag menar nu.. Och som jag skrev där uppe "Man ska ju såklart inte slå någon egentligen men ändå, att slå en kvinna är något utav det fegaste man kan göra. Man gör det bara helt enkelt inte. Punkt." - hoppas det svarar på det du skrev på den sista raden :) Aja... Alltså det finns verkligen många olika håll och kanter man kan se det här fallet från, en evig diskussion helt enkelt!



En annan sak (inte riktat mot någon speciell): Om Tom inte hade slagit henne skulle vi inte ens ta den här diskussionen just nu så det är något jag inte riktigt förstår, hur en del fans tvivlar på att han faktiskt slog henne. Då hade det inte varit så här stort liksom!

2009-12-12 @ 01:48:33
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Maria Wirén

Man ska se dt från båda hållen . Ville bara säga dt . Jag suklle inte vilja bli slagen av Tom även om jag tyckte han gav henne vad hon förtjänade så jag är med er så långt´! MEN tOm borde inte ha gett henne va hon förtjänade bokstavligen . Han kunde låtit nån annan göra dt som domstolen o dömma henne till fängelse eller nått,, jah vet inte. SKit samma, orkar inte med snacket om dt här :D Vill bara att dt ska vara över



Nu drar vi ett sträck över dt här tuycker jag ;)

2009-12-12 @ 02:01:09
Postat av: Maria Wirén

Asså jga vill inte ha nått bråk . Snälla bråka inte . om ni är osams kanni väl ignorera att kommentera (A)

2009-12-12 @ 02:05:15
Postat av: Alice

Är det bara jag som tror att det finns en anledning till att killarna inte vill ge någon kommentar om detta? Det måste finnas något bakom det hela som vi inte vet?

2009-12-12 @ 13:06:25
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Maria Wirén

Det är ingen som bråkar & förlåt att jag inte svarade på en gång.



Alice

Nej, jag tror också att det ligger djupare till det. Definitivt.

2009-12-12 @ 14:56:40
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Alice

Vad bra att du höll med mig Elina=)!



För liksom om killarna inte bär på något som dom inte vill att vi ska veta så hade dom gett sitt uttalande för längesedan och försökt få ett slut på detta! Men nu är det ju definitivt något som dom bär på och därför inte kommenterar, inte sant?

2009-12-12 @ 16:31:51
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Grejen är ju den att stalkerna har mycket info om killarna som de självklart inte vill ska komma ut.

2009-12-12 @ 19:07:03
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas det löser sig med allt det här snart :/

2009-12-12 @ 22:11:09

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0