[Bunte.de]: "Aldrig mer Magdeburg"

Free Image Hosting
Bill & Tom Kaulitz: Aldrig mer Magdeburg
Tvillingarna Bill och Tom Kaulitz [20] från Tokio Hotel kan inte tänka sig att flytta tillbaka med sin familj till Magdeburg en dag. Tvillingarna berättade för tidningen "Unicum Abi", som de meddelat på fredagen i Bochum: "En storstad är mer praktisk för oss eftersom det är större chans att man går vilse", förklarade sångaren Bill.

Men de spenderar redan mer tid på hotell än hemma. "Tom och jag har aldrig haft någon hemkänsla i någon stad. För mig är min familj mitt hem." Men att lämna Tyskland kommer aldrig på fråga. Här har dem sina rötter, sin familj och sina vänner. Bröderna Kaulitz hade nyligen lägenheter i Hamburg och Berlin.
Tack Herzblut @ THUS för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: sara

Bill har ju berättat att han skulle till och med kunna flytta till ett annat land om han skulle bli kär :D

2009-12-30 @ 13:46:05
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0