Dun dun DUNNN

Nej, jag kom inte på någon bättre rubrik, sorry. XD

I söndags ska tvillingarna ha återvänt från sin jullediga vecka tillsammans med familjen och sedan börjat jobba igår. Tvillingarna ska först ha varit och gymmat på morgonen, sedan åkt till studion efteråt. Denna information kommer direkt från stalkers som har förföljt dem länge (inte Les Afghanes utan ett annat gäng) så jag kommer inte utesluta nu att det inte är sant. Det kan mycket väl stämma OCH eftersom att Bill berättade i > denna < intervju också (som gjordes för ~2 eller 3 veckor sedan) att de skulle vara hemma i Tyskland (åtminstone träffa da Gs och inte ligga och steka på en strand någonstans i paradiset) så lär det troligtvis inte komma några semesterbilder. *cries* Det sistnämnda är dock inget rykte utan mest spekulationer. I december 2008 sa dem att de skulle till något ställe i Spanien eller vad det var (mest för att jävlas antar jag 8D) och ändå dök upp på Maldiverna så man vet aldrig med dem! De är, så vitt vi vet än så länge, lediga fram tills den 23e januari då de ska befinna sig på NRJ Music Awards i Frankrike så de har ju faktiskt all tid i världen att åka någonstans strax efter nyår med. *håller tummarna* :D

Men men, det var väl bara det jag skulle säga. Lägger in det här i rykte-kategorin iallafall, något mer kan ju dyka upp! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA rbriken <3 tur du har humor iallafall =DD Men ah, sjutk ändå att stalkers kan veta art de är och när ;S att de har så mky koll på dom och vet när de slutar umgås med resten av släkten på julen lix ;S

2009-12-29 @ 19:55:24
Postat av: S.

Håller med. Man kan väll åtminstone låta dom va på julen med sin familj :S Sjukt

2009-12-29 @ 19:59:51
Postat av: S A R A

Hoppas de får tid för en solsemester! Det tycker jag de förtjänar ahah :)

2009-12-29 @ 20:08:25
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Anonym

de kanske ville vara hemma i år, vem vet ? ;D

2009-12-29 @ 20:11:57
Postat av: Anonym

asså, sa inte tom att de skulle repa i London och HH innan turnen ? fast dom kanske gör de i feb eller nått

2009-12-29 @ 20:12:52
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym

Vi får se helt enkelt och jo, det sades. Ja, kanske det men jag tror samtidigt inte att de skulle ha något emot någon vecka på Maldiverna heller ;) I see where you're coming from though.

2009-12-29 @ 20:14:34
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ecem

I want vacation pictures this year 2 =(( I hope they go =DD



Toms body much hot <3 -

2009-12-29 @ 20:17:01
Postat av: sara

det skulle vara ganska hot att se tvillingarna i ett gym :DD

2009-12-29 @ 21:38:38
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Det finns bilder på det och när Tom går in i ett gym.

2009-12-29 @ 21:55:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anna Kaulitz

kan du inte lägga ut bilderna där Tom går in på ett gym? :) du kanske är emot stalker bilder (om det är dem som tagit dem) och visst, det är väl ege jag med men vill ändå se.. btw, var får du alla bilder ifrån? tex de där Tom går in på gymmet, var har du sett dem? :O

2009-12-29 @ 22:28:31
Postat av: carolina

was?!ingen semester??hmmm...

2009-12-29 @ 22:32:41
URL: http://withoutmusicnolife.blogg.se/
Postat av: ida

Så, om du har bilderna, varför ínte lägga upp dem? då slipper vi leta runt ^

2009-12-29 @ 22:37:09
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anna Kaulitz

Ida

Bilderna finns ingenstans längre ute på internet så vitt jag vet, jag har bara sett dem i små bilder (skit dålig kvalité, inte ens i närheten av HQs) och det enda man kunde se på dem var Tom utanför ett gym och tvillingarna stå vid ingången typ på ett gym i Hamburg. Eftersom bilderna var i sånt dåligt skick slog inte ens tanken mig att spara om dem, det fanns ingen anledning. Bilderna låg ute på tjejens MySpace sommaren 2008 någon gång (tjejen som tog bilderna alltså) och de togs bort för länge sen! Det finns inget att söka på och det är inte Perrine och dem som har tagit bilderna heller. Tro mig, bilderna var verkligen inte värda att spara om alls. Jag säger bara vad jag har sett nu, om ni inte vill tro mig så är det upp till er men det har varit känt sedan länge att stalkers och fans brukar/brukade vänta utanför gym i Hamburg som de visste att killarna brukade hålla till på :) Jag typ "stalkar" stalkerna, haha! Alltså, jag brukar snoka i deras bloggar osv efter info och ibland nappar det! ;) Annars får jag saker och ting skickat till mig utan att ens behöva fråga. Det gäller att ha kontakter och dessutom vill jag hitta en del saker så då letar man ju.

2009-12-29 @ 23:07:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas de åker till Maldiverna

2009-12-29 @ 23:35:05
Postat av: ida

Ok, jag hajjar.. Nej är de som du beskrev, är det ju inte så jäkla stor mening att sparat ^^



Du kan inte rekomendera ngn blogg/sida som du brukar vara inne på? vore verkligen jätte snällt, lämnade med min epost också, om du vill skicka där ;)

2009-12-30 @ 00:09:34
Postat av: Anonym

Dom kommer att åka i år åxå :)

2009-12-30 @ 12:16:43
Postat av: Anonym

personligen hoppas jag på att tvillingarna får ha en ostörd semester, vare sig det är på en strand på någon avlögsen ö eller i deras hem i loitsche.

2009-12-30 @ 20:44:33
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tom och Bill bor inte i Loitsche men visst, lugn och ro förtjänar dem att ha. =)

2009-12-30 @ 20:57:16
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0