FRIDA #24/2009

Free Image HostingFree Image Hosting
Exklusiv intervju: Tokio Hotel svarar på Fridas knasiga frågor!
Bill Kaulitz: "Vi tänker bara på snuskiga saker"

Vem i Tokio Hotel sjunger i duschen, vem har sämst morgonhumör och vad
hände egentligen med Tom's dreadlocks? De knasiga svaren hittar du här!


Vad skulle ni ha jobbat med om ni inte var med i Tokio Hotel?
Bill:
Vi hade varit arbetslösa musiker.
Tom: Jag skulle kunna tänka mig att vara en arbetslös polis också.

Bill, hur mycket tid och pengar lägger du på ditt hår?
Bill:
Det tar max 10 minuter på morgonen. Hur mycket pengar jag lägger? Ganska normalt tror jag, inte så värst mycket. Det beror på hur mycket besöket hos frisören kostar, några tusenlappar. Annars använder jag bara hårsprej faktiskt.

Tom, vad hände med dina dreadlocks?
Tom:
En vacker natt slets de bort från mitt huvud. Nu säljs de till högst erbjudande på e-bay!
Haha, okej..? Och hur hände detta?
Tom:
Det kan jag inte säga, det är inte rumsrent. Nä, jag ville bara bli av med det tunga lasset på mitt huvud! Bli lite lättare om huvudet liksom.
Georg: Sedan dess klarar han av att tala i hela meningar till och med... Haha.

Vilka är era värsta ovanor?
Bill:
Jag är vaken för länge om nätterna. Och så dricker jag för mycket kaffe.
Tom: Jag dricker också för mycket kaffe. En ny ovana är att jag sover för mycket när jag är ledg!
Georg: Att jag ofta glömmer bort tiden och kommer försent.
Gustav: Att jag retas.

Om ni vore tjejer för en dag, vad skulle ni göra då?
(Alla asgarvar)
Tom: Det finns många olika saker... Så många olika saker...
Bill: Vi tänker bara på snuskiga saker! Jag vet bara hemska saker, haha. Jag skulle vilja testa så mycket som möjligt.
Tom: Om jag vore tjej för en dag skulle jag försöka ligga med Tom Kaulitz.
Georg: Vi andra kan ansluta oss till det... Det skulle vi också försöka göra, haha!

Hur ser den perfekta lördagsmorgonen ut?
Tom:
Att bli intervjuad i Sverige!
Haha. Kom igen.
Tom:
Jo! Intervju med FRIDA!

Gillar ni inte att festa?
Bill:
Vi går knappt ut. Vi brukar stanna hemma i huset och kolla på dvd-filmer och äta chips och sådant där.

Vem har sämst morgonhumör?
Georg:
Jag. Jag hatar människo som är glada och lyckliga på morgonen.
Tom: Vi hatar det allihopa, det är därför vi spelar i band, haha.

Vem har den bästa humorn?
Bill:
Det måste vara Georg.
Tom: Ja, fast det är ofrivilligt.
Georg: Tror ni ja...

Vem är mest organiserad?
Tom:
Jag!
Bill: Ja, det är han verkligen.

Vem lägger mest pengar på kläder?
Alla:
Bill!

Vem sjunger mest i duschen?
Bill:
Det måste vara jag. Hela dagen!
Tom: Det är irriterande.

----

Sverigebesök
Den 4 mars 2010 kommer Tokio Hotel till Sverige för att ge en konsert i Globen i Stockholm. Dagen
efter besöker de Scandinavium i Göteborg. Om du är sugen att se killarna, kolla ticnet.se för biljetter!
Bilder och nerskrivning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.
Min scannare är sönder så jag ber om ursäkt för dåliga bilder.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ingen fara ^^ Bilder är bättre än inget alls så tack ;-)

2009-12-02 @ 19:18:36
Postat av: Maria

Ingen fara ^^ Bilder är bättre än inget alls så tack ;-)

2009-12-02 @ 19:18:38
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Mja, kanske det. ;p Jag tog bilderna när kameran inte ens hade laddat klart än så jag kanske kan byta ut bilderna senare ikväll när den är fulladdad & förhoppningsvis ser man bättre då (dålig kvalité just nu). ;p

2009-12-02 @ 19:20:09
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: DD

Yay jag ska till Göteborg och se dem ^^

2009-12-03 @ 19:50:11
URL: http://kelleku.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0