Les Afghanes on Tour är tillbaka...?!


Ingen vet om detta är sant eller inte än. Det kan vara någon som har jävligt tråkigt och
sprider ut sånt här men för att vara på den säkra sidan så lägger jag in det på rykten.
Det finns andra tweets där det står samma sak, att Aurore och Perrine ska till Hamburg ikväll
och att ifall någon ser dem där ska man ringa polisen. Vi får väl se om det är sant sen då.

Edit! Ingen mindre än SaltyWench @ THus har kontaktat Benjamin Ebel
om detta. Tokio Hotel's egna vakter eller polisen kommer att hålla ett öga
på tvillingarnas hus ikväll. Ifall detta stämmer så är läget under kontroll!

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså jag svär, mitt hat till dom är så jävla extremt.



dom skulle bara våga stalka dom igen! IDIOTEEEEEER

2009-12-01 @ 17:23:13
Postat av: sara

jävla idioter!

Hoppas det där inte är sant, jag blir fan förbannad då!

2009-12-01 @ 18:51:27
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Carol har berättat det för Benjamin Ebel nu och polisen och/eller deras livvakter kommer att hålla ett öga på tvillingarnas hus ikväll. Tack och lov!

2009-12-01 @ 19:04:57
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: fanny.

Befinner sig tvillingarna hemma i Hamburg nu, någon som vet vad de gör, typ nytagna bilder osv ? :)

2009-12-01 @ 19:32:08
Postat av: emma

jag är i hamburg idag och två dagar till O_O

2009-12-01 @ 19:37:31
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Killarna bor inte i Hamburg precis men ja, jag antar att dem är hemma eller så har dem redan åkt till Flensburg. Ni vet, de ska spela in Johannes B. Kerner-show imorgon och sedan visas det på fredag på tv!

2009-12-01 @ 19:50:27
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: fanny.

Vart bor killarna någonstanns då ? :) Vilken ort eller vad man ska säga.

2009-12-01 @ 20:02:23
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tvillingarna bor någon annanstans. ;)

2009-12-01 @ 20:33:40
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla sjukt

2009-12-02 @ 08:55:25

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0