Bill, ett eget klädmärke - "Billy Future"?

Enligt den officiella sidan OHIM (Office for Harmonization in the Internal Market - Trade Marks and Designs) står det att Bill Kaulitz har registrerat varumärket "Billy Future", märket kommer producera saker som: Kläder, accessoarer, smycken, skor, instrument osv.

Tyvärr kan jag inte lägga ut källan (länken) eftersom tvillingarnas mamma och Gordon's adress i Loitsche står med.
Visserligen har väl 99% av fandomen adressen redan, men iallafall. Vore kul ifall det sämde, men namnet låter ju lite.. 8D

Uppdatering: Det finns två hemsidor man kan klicka på (denna och denna)
och när man gör det så kommer man till denna, och Pat Benzer är en av Tokio Hotel's
producenter så det kanske är något på G iallafall... Hmm! Im curious O_O

Kommentarer
Postat av: hehehe

är de simone eller gordons hus i loitsche???

2009-05-13 @ 16:47:28
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är Gordon's hus. Simone och tvillingarna flyttade till hans hus i Loitsche efter seperationen med Jörg (tvillingarnas pappa) från Leipzig och i samma veva flyttade Jörg till Hannover.

2009-05-13 @ 16:51:12
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

jag tycker det är sådär att man kan få tag i den adressen så himla lätt. Jag har själv sett den, men ja.. illa tycker jag ändå.

2009-05-13 @ 17:15:02
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: FanneyV :)

Kan du langa länken till mig iaf? (a)

2009-05-13 @ 18:16:33
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Sofia Vienna

Vet, det är bara att söka på Google så kommer den upp 8D

2009-05-13 @ 18:36:17
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0