[Record.com]: TH tackar de mexikanska fansen

Free Image Hosting
Tokio Hotel tackar de mexikanska fansen
Tokio Hotel säger att de känner sig överväldiga av fansens reaktioner.
De försäkrade att de inte har en dokusåpa i Tyskland.


Det tyska bandet anländer i Mexiko för att göra reklam för deras nya album
"Humanoid" och tackar de mexikanska fansen för att de accepterar deras musik.

"Allt är super, det är positivt att ett land så långt bort från vårat gillar vad vi gör. Det är jätte häftigt!", sa Bill Kaulitz som är sångare i bandet på en presskonferens. Skaparna av "Scream" visade att folks reaktioner fortfarande förvånar dem när de blir glada av deras musik, som ett litet fan blev under presskonferensen.

I tårar och spänning visade Isabella, 12 år, sin glädje för Tokio Hotel.
"Jag har varit ett fan i två år. Jag gillar dem väldigt mycket. Jag vet att Bill hatar spenat och att Tom älskar sin bror, 
och jag svimmade nästan när jag såg dem! Jag trodde aldrig att de skulle vara så häftiga, albumet är bra", berättar hon.

Tokio Hotel avvisade ryktet om den påstådda dokusåpa de skulle ha i Tyskland.
"Den dokusåpa som de säger att vi har är inte sant men vi förkastar inte att göra en. Det skulle
vara kul. Vi har många planer som vi vill dela med våra mexikanska fans", sa Tom Kaulitz.
Tack LoveForTH @ THA för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Okej

2009-11-11 @ 21:36:48
URL: http://clowntown.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vad är det för en dokusåpa dom ska göra? :o ,eller som dom inte ska göra, men ja x)

2009-11-12 @ 08:58:52
URL: http://overobsessed.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0