OKEJ #11/2009 - TH om kalsonger & blöta kyssar

Free Image HostingFree Image Hosting
Free Image Hosting 
"Vi har gjort mycket förbjudet!"
Utanför hotellets entré står hundratals tjejer och spanar efter bandet OKEJ knallade in och bad Bill rita en anka.

Hej! Först av allt, gratts Gustav, det är ju din födelsedag idag!
Gustav:
Tack! Fast jag har inte firat den överhuvudtaget, det har bara varit intervjuer hela dagen.
Men jag klagar inte. Eller jo, jag klagar lite.

Jag hörde att ni, Tom och Bill, firade er födelsedag nyligen på ett rätt schysst sätt!
Tom:
Ja, vi hyrde ett nöjesfält helt för oss själva och våra kompisar. Det var grymt!
Vi fick åka hur mycket vi ville och slapp alla köer. Det var en dröm som gick i uppfyllelse. Galet!

Om det fanns en attraktion på nöjesfältet som hette Tokio Hotel, hur skulle den vara?
Bill:
Den skulle vara den snabbaste åkturen du varit med om. Den skulle gå spikrakt fram som en motorväg jättelänge, sen plötsligt snurra upp, upp, upp tills man var i himlen. Sen skulle den stå still ett tag tills man plötsligt föll rätt ner skitfort!

Vad är det mest olagliga ni gjort i ett hotellrum?
Tom:
Det finns väldigt många förbjudna saker vi gjort som vi inte kan säga här. Men vi har väl tagit sönder saker lite här och där. En gång åkte vi runt jättefort på små cyklar i hotellkorridorerna. Det gillade inte hotellpersonalen eller gästerna så mycket...
Bill: På ett hotell i Tyskland förstörde vi så mycket så vi inte får komma tillbaka till den staden mer och spela, haha!

Vad är det mest idiotiska ni gjorde som barn?
Georg:
Jag kastade en sten genom rutan på en Mercedes. Fast det var av misstag. Det var egentligen meningen att kasta den i huvudet på en kompis.
Tom: När vi var ungefär sex gick jag och Bill ut på ett stup där folk hoppade bungy jumping. Fast vi hade inga säkerhetslinor eller någonting. Så stod vi där och tittade ut. Om en vindpust hade kommit hade vi säkert ramlat ner, men vi var små och förstod det inte då.

Från en sak till en annan! Vad har ni för färg på kalsongerna idag?
Tom:
Svarta.
Bill: Svarta.
Gustav: Blå och vit-randiga.
Georg: Svarta. Det syns inte när svarta kalsonger blir smutsiga! Och sen kan man vända dem ut och in när man haft dem väldigt länge.

Skulle ni någonsin ställa upp och posera nakna för en tidning?
Tom:
Alltså, jag är så himla snygg och det är redan så mycket fokus på min kropp...
Gustav: ...eh?
Tom: ... så jag tycker det räcker. Vi ska nog inte ha mer uppmärksamhet på min snygga kropp nu. Det är för gruppens bästa.

Berätta om er första kyss!
Georg:
(funderar)
Tom: Det var väl den kyssen du fick av mig igår?
Georg: Haha, nej. Jag minns inte riktigt den första...
Tom: Min första kyss var från samma tjej som Bill fick sin första kyss av. Det var en tjej som jag var tillsammans med, och sen blev Bill det en månad efter att vi gjort slut. Han brukar ta mina tjejer efter mig.
Bill: Första kyssen blir aldrig bra. Den blir mest väldigt blöt och konstig.

Hur ska en vanlig svensk tjej göra för att få er uppmärksamhet?
Georg:
Dra upp tröjan!
Bill: De kan färga sitt hår i någon galen färg och kanske ha ett stort plakat på våra konserter.
Och lära sig tyska kanske. En bra fras är "Du hast so schöne augen". Det betyder "Du har vackra ögon!"

Tokio Hotels drömtjej!
Ansikte och ben: Jessica Alba
Hår: Ashley Olsen
Näsa: Mary-Kate Olsen
Rumpa: Jennifer Lopez
Byst: Pamela Anderson
Fötter: Angelina Jolie

Det är OKEJ... att tycka att Georg är en mes! (säger Tom)

Rita en anka, tack!
Free Image Hosting
(Bill's anka XD)

Bill Kaulitz ritade en anka och vi bad en grafolog* säga vem Bill är, innerst inne!
"Det är en hel del som snurrar i huvudet på den här personen. Många enkla och självklara saker. Han har många lustiga infall och idéer - men frågan är om han lyckas förverkliga allt han vill göra? Men trots akka knasigheter är det en person som står med båda fötterna på jorden."
*person som tyder och tolkar människors skrivstil och teckningar.
Tack till xHiLFMiRFLiEGEN @ THF som skrev ner texten och tog bilderna.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Kul intervju och jävligt söt anka måste jag säga. XD

2009-10-30 @ 16:23:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: dilnaz

hahah, Bills anka 8D så söt!!

2009-10-30 @ 16:38:33
Postat av: Cissii

haha aww vilken söt anka^^

2009-10-30 @ 16:56:52
Postat av: videoGirl

Att de skall alltid vara så roliga =) Söt anka!

2009-10-30 @ 17:07:22
URL: http://videogirll.blogg.se/
Postat av: S A R A

hahah vilken roligt intervju =) Och Bills anka hahah skitsöt XD

2009-10-30 @ 17:08:31
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: sara

rolig intervju och supersöt anka :D

2009-10-30 @ 19:11:48
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: LysiWicked

ja tycker grafologens beskrivning av Bill lät ganska korrekt :3



"Georg: ... å sen kan man vända ut å in på dom när man har haft dom väldigt länge."



men Georg då xP

2009-10-30 @ 20:40:58
Postat av: M I K A E L A

HAHAH rolig intervju!

Och LÄTT snyggaste ankan jag sett i hela mitt liv xD HAHAHAHA!

2009-10-31 @ 13:11:34
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0