Tokio Hotel TV Special - Nokia MusicStore ~2

 
Bill: Nu gör vi nästan.. Vi bär alla svarta kläder. Först och främst ska vi börja lugnt
och sedan nöja nivån och då kommer det bli väldigt grovt.
Tom: Ja, grovt och vilt.
Georg: Sexyyyy!

Bill: Ja, idag ska jag göra en nakenfotografering..

Tom: Här kan ni sen den mystiska Georg. Man vet aldrig hur man ska ta någon som honom.
Han är alltid den mystiska och häftiga basisten. Snart är det min tur, så ni kan gnälla om mig.

Nu är det dags för motorcykeln, eller?
Bill:
Ja, nu är det dags för motorcykeln. Vi hade valt ut den tidigare, det fanns ett brett urval. Det är häftigt att denna motorcykel som inte ser ut som andra för den är kolsvart, som en Chewy ungefär. Den är väldigt häftig och ser ut att komma från en annan tid. Eller hur?
Och vem kör?
Bill:
Självklart är det jag. I verkligheten är jag den riktiga föraren.

Tom: Snurra på trumpinnarna. Grymt! Jag har förresten alltid velat bli en trummis.
Verkligen?
Tom:
Ja. Att spela gitarr är typ.. Jag vet inte riktigt men att få vara trummis är häftigt. Jag har också talangen!
Jag kan spela trummor, jag är självlärd. Men jag hade iallafall varit en grym trummis!

Bill: Vi ska fota några bandbilder igen, med instrument osv. Jag ska försöka göra något nytt med en häftig stil tillsammans med Tom. Man behöver faktiskt.. Jag älskar den där macken, de har stora kannor så att man inte behöver fylla på. Det gör mig så jävla förbannad när man måste fylla på! Det är faktiskt därför man har det så att man inte behöver göra det, men jag kan inte leva utan kaffe. Jag dricker, seriöst, alldeles för mycket kaffe. Det väcker mig inte ens på morgonen längre. Det är bara en kick, liksom.. Så jag tänker ungefär: "Okej, nu har du druckit sex koppar kaffe. Nu kan du jobba."
Georg: Det är en riktig dröm att göra kaffe med Bill.
Bill: Det kommer bli ett speciellt avsnitt!
Georg: Lyckligtvis.
Bill: Fan också!

En annorlunda frisyr nu?
Bill:
Jag får inte flytta mig. Det är ren tillfällighet.

Är det redan tråkigt?
Tom:
Ja, vi har väntat i nästan tre timmar på att fortsätta men så är det ifall man är den ödmjuka gitarristen i ett band.

Tom: Ska jag vara ärlig så hatar jag sport. Det finns inget värre än det. Jag känner inget för det,
det enda som jag verkligen känner något för när det gäller sport är att knulla modeller och att åka Jet Ski.
Tack till BKth4e @ THus för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Lila

när kommer översättningen+??

2009-10-10 @ 15:38:48
Postat av: Lila

hahahah fan va vilket humör!

2009-10-12 @ 17:04:05

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0