[Viva.tv]: Tokio Hotel är inte längre fria


Tokio Hotel är inte längre fria

För första gången pratar Bill och Co. om den mörka sidan av framgången.

De är det allra framgångsrikaste tyska rockbandet någonsin. Tjejerna älskar dem och deras nya album hamnade genast på 1a platsen på albumlistorna. De fyra killarna från det något inåtvända Magdeburg har uppnått allting de någonsin drömt om.

Men för första gången pratade de firade superstjärnorna om den mörka sidan av den plötsliga framgången. "Jag har alltid tittat på andra artister och tänkt: Fan, de lever ett sånt häftigt liv, de har pengar [...], anordnar fester och lever ett lyxigt liv - men det är inte ens i närheten av hur det verkligen är", säger Tom i en dokumentär som kommer visas snart.

Det är omöjligt för Tokio Hotel att leva ett normalt liv. De står ständigt under förvaringen av sina livvakter och kan inte ens gå ut på egen hand. "Man lever ett extremt tillbakadraget liv. Man får faktiskt inte höra så mycket om vad som händer i världen. När vi vill gå ut, måste vi alltid ha vakter med oss eller så måste det ha blivit planerat i förväg [...] man kan inte vara ensam längre."

Men, bortsett från denna begränsning i deras [icke längre existerande] privatliv, är de fyra glada över sin framgång.
"Det är mitt liv, min dröm, min enda - och de andra tre killarna är mina bästa vänner", säger basisten Georg.


Tack till Loren för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Detta är bitar från 100 % - dokumentären om Tokio Hotel
som visas imorgon (16/10) kl 22.15 på RTL.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag hoppas att det kommer ut på YT, eller?

2009-10-15 @ 17:39:31
URL: http://ulich.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är alltid någon som har RTL som spelar in det. =)

2009-10-15 @ 18:03:08
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hade tänkt titta på det. :D

2009-10-15 @ 18:20:09
URL: http://blackrose.blogg.se/
Postat av: erica

fan vad fint sagt av Georg :)

2009-10-15 @ 18:32:52

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0