BILD - 22/9 2009: Bill & Tom förolämpar sig själva


Tom: Dessutom såg jag en bild på dem och det var den där sångaren. Sångaren...
Bill: Sångaren är helt klart hemsk.
Tom: SÅ bög!
Bill: Som en tjej!
Tom: Jag menar, med den senaste frisyr hade han snören i ansiktet, smink och allt.
Bill: Och sedan sitt palmträd-hår!
Tom: Han såg redan ut som en tjej. Precis som en kvinna och nu behöver man uppfinna ett nytt ord för det, tror jag.
Bill: Bög.
Tom: Bög. Pinsam. Kvinna. Något mellan det. Jag kan inte ens definera det längre, patetiskt.
Bill: Och den knäppa idioten med sina dreadlocks. Han är en riktig liten asocial människa. Han har aldrig knullat i hela sitt liv..
Tom: Ja, han är klart den bäste! Definitivt aldrig knullat med någon och ifall han har det, kanske med en eller två 16 åringar. Inte mer. Och han fortsätter prata om kvinnor, om att vara en player.
Bill: Och de andra två som aldrig får säga något ändå...
Tom: Gregor och Günther eller nåt. De ser ut som idioter på den bilden.
Bill: [skrattar] Om det var jag som höll i den där flaskan, skulle jag ha slagit honom igen.  
Tom: Själv-överskattade idioter.
Tom: Jag har aldrig gillat tjejen i bandet men de blir värre för varje dag som går. De överträffar sig själva.
Bill: Fula.
Tom: Riktigt fula. Och de är så överskattade. De kan inte göra något och får miljoner för det!
Bill: De fyller bara sin plånböcker och de gör ingenting för det! De åker bara omkring med deras stora jävla bilar! Två stora jävla Ferraris.
Bill: Och den andra idioten. Vad heter han? Tom och hans bögiga bror. De är så asociala.
Tom: Och nu har de "häftiga" nya utseenden.
Bill: Häftiga.. De ser häftigare ut nu än tidigare och han ser bara ut som en bög.
Tom: Jävla bög! Det behöver du verkligen.
Bill: Det brukade vara helt okej men nu suger han verkligen.
Tom: Och i andra länder.
Bill: Ja, i andra länder. Ni är såååååååå häftiga, så "internationella", håll käften för fan! Nollor.
Tom: Och där har vi det igen! Pengar förändrar människor. Då man har pengar, förändras man.
Bill: Och sättet att se ut på!
Tom: Och vad som toppar allt är att de inte har någon stylist. De borde skaffa en. Sättet de springer omkring på, är bara...
Bill: Pinsamt.
Tom: Föreställ dig folk som beter sig sådär.
Bill: Bill. Jag skulle vilja slå in ansiktet på honom!  
Tom: Jag skulle vilja spotta på honom, spotta i hans fula ansikte.
Bill: Ja.
Tom: Och med smink, som en kille. Helt övermålad. Urlöjligt!

Tack till Sorion och th_apex @ LJ för engelsk översättning.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Lila

hahahhahah jag skrattade ihjäl mig! De pratar precis som om de vore RIKTIGA TH-hatare! Som om de skulle veta va andra säger om dem hahahahha och sen det där sista när de är tysta och sen skrattar de tillsammans...naaaaw

2009-09-22 @ 13:30:29
Postat av: Amanda

AHHAHAHAAHAH!

:D

<3

2009-09-22 @ 14:14:42
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag finputsade intervjun lite så ifall någon av er kopierade den nyss, får ni kopiera den igen och lägga ut den en gång till vart nu än ni la ut den :D

2009-09-22 @ 14:47:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Oh my god! Jag dööör av garv!! Fy fan va roliga dom är!! HHaaaahaha! & det värsta är att de är sådana patetiska saker th-"hatare" säger. PINSAMT!

hahahaah, Bill & Tom the TWO and only <3

2009-09-22 @ 14:59:53
Postat av: Maria(:

HAHAHA! Älskar deras humor :D

det tråkiga är att många ser på dem just på det sättet . Det roliga är att de vet om det och gör narr av sig själva XD

2009-09-22 @ 15:01:02
URL: http://marias.blogg.se/
Postat av: ellih

HAHA det bevisar ju hur mycket de såras av TH hatare XDD

2009-09-22 @ 15:33:54
URL: http://-
Postat av: Anna

hahahahhaha xD

men spelades den in 22/9-09 eller lades den ut då? för i så fall kanske inte Bill har tuppkam? x)

2009-09-22 @ 15:43:09
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Detta är bara utlagt idag, inte inspelat idag. Det blev inspelat någon gång i augusti, när de spelade in för MTV All Eyes On :)

2009-09-22 @ 15:47:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Siri

Alltså, de där två ;) Guuud vad jag älskar dem och deras humor xD de äääger <3

2009-09-22 @ 15:53:32
Postat av: Emmsii :*

död 8D

2009-09-22 @ 15:58:16
Postat av: vickis

hahahaha omg jag skrattar ihäl mejxD<3

2009-09-22 @ 16:50:07
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAHAH MEN HAHA!!!!

seriöst, sitta och dissa sig själva..

dom ÄR inte normala, det är det som är så bäst med dom, hahaha. garvar sönder. <3

2009-09-22 @ 17:23:30
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAHAHAH, jag dog. xD <3

2009-09-22 @ 17:35:01
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Malin

Är det okej om jag använder din svenska översättning på min blogg? Så slipper jag göra om allt.. ;P

2009-09-22 @ 17:51:15
URL: http://sweetbanana.blogg.se/
Postat av: Mistan

Så jävla sköna! XD

2009-09-22 @ 20:30:05
Postat av: Lellie

hahahaha XD

guuud vad jag garva! :D sköna människor de är alltså! <3

2009-09-23 @ 16:29:04
Postat av: Amanda Almighty

SKÖNA JÄVLAR

2009-09-23 @ 21:35:43
URL: http://amandaalmighty.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0