[Los40.com]: Bill Kaulitz inspireras av Georg's könshår


Bill Kaulitz: "Jag låter mig inspireras av Georg's könshår när det gäller mina frisyrer"

Bandet är i Madrid för att presentera sitt nya arbete till media.

Tokio Hotel är i Madrid för att göra reklam för sitt nya album "Humanoid" ansikte mot ansikte med spansk media.
Och sittandes där med killarna på ett hotellrum, var även Los40.com.

Om produktionen av albumet säger de: "Vi försökte att skapa något annorlunda, det var därför vi tog ett ledigt år så vi kunde fokusera oss själva i att skapa och spela in. Detta är första gången sedan vi spelade in vårat första album som vi kunde ta det lugnt och göra allt mer avslappnat." Men, de säger också att på detta lediga år insåg dem att de inte kan komma tillbaka till sitt normala liv: "Det är skillnad mellan Tokio Hotel och vårat privatliv."

Bandet pratade också om nya band som inspirerade dem gällande deras utseende och musik, som Cinema Bizarre: "När vi började, skickade vi demos till mer än 10 olika skivbolag och alla avvisade oss. Men medan vi började bli kända så ville varenda en av dem ha sitt egna Tokio Hotel. Vi önskar alla de banden gott och vi hoppas att de kommer hitta sin stil genom vad de själva gillar och inte hur skivbolagen vill att de ska vara."

Ett annat ämne som diskuterades var den såkallade tävlingen mellan fansen av bandet själva och Jonas Brothers: "Musikaliskt sätt har vi inget med dem att göra i några former av attityd, det är ingen möjlig tävling, det är något media har skapat. Vi träffade faktiskt dem vid ett tillfälle och de verkade vara riktigt härliga killar."

Om videoklippet av deras låt Automatic/sch, som de spelade in för ett tag sedan, avslöjade de att allt material var ett äventyr: "Det var den största musikvideon vi någonsin har gjort. Vi spenderade fem dagar i Sydafrika, frysna, ingen mobiltelefon och vi sov i små hus."

Till sist, en "slampig" notering till Bill i slutet av presskonferensen var när han blev frågad om sin nya frisyr: "När det gäller mina nya frisyrer så låter jag mig inspireras av Georg's könshår!" och Georg svarade: "Jasså, så du vill bli flintis!"


Tack till Ana. Svensk snabb översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Gustavstrumpinne

Hahahahahahah xD "jasså så du vill bli flintis?"

fa-an vilken kommentar :'D avlida

2009-09-28 @ 21:11:25
URL: http://tokiohotism.blogg.se/
Postat av: S

Bill: "När det gäller mina nya frisyrer så låter jag mig inspireras av Georg's könshår!"

Georg svarade: "Jasså, så du vill bli flintis!"



lix WTF? xD HAHAHAHA, jag typ dog av skratt. Så himla härliga är de ju! :)

2009-09-28 @ 21:18:14
Postat av: Elina - Blggens Admin 8D

Där ser ni, de är som vanligt! De har inte förändrats alls XD *god, you must love these boys'

2009-09-28 @ 21:20:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: julia

haah typ gråter av garv just nu XD

2009-09-28 @ 21:32:50
URL: http://sengas.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0