[Bild.de]: Bill och Tom: Drogbekännelser


Chockerande uttalanden från Tokio Hotel bröderna Bill och Tom.
Redan vid 13 års ålder tog de droger och alkohol.

De är inte så bra förebilder! Tvillingarna från Tokio Hotel berättar: "Det har hänt att vi pga tristess har druckit oss fulla, rökt hasch och tagit piller", säger gitarristen Tom Kaulitz i en dubbelintervju med sin bror Bill.

Till tidningen Gala berättar 20-åringarna: "Vi har också gjort flera experiment och vi började väldigt tidigt med det."
Redan vid 13 års ålder fick de två killarna från Magdeburg droger och alkohol genom sina äldre vänner.

Sångaren Bill säger att dessa erfarenheter är i det förflutna.
"Det är i det förflutna!" Hans bror Tom beskriver situationen: "Vi går ut väldigt sällan men när vi gör det så festar vi hårt!"

Att uttalanden som dessa inte är ett bra exempel för yngre/minderåriga fans imponerar inte tvillingarna.
De har ingen speciell målgrupp: "15 åringar kan lyssna på Tokio Hotel och även deras 40 åriga mammor." 

Och när det kommer till kärlek så tar inte Tom det så seriöst heller:
"Jag vill inte binda mig och försöker ha så roligt som möjligt."


Tack Pat @ THA för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall nia nvänder detta - Källa.  


Kommentarer
Postat av: Mandy

Rökte hash?! Missbrukade piller?! Har jag missat något?

2009-09-30 @ 15:07:22
Postat av: Jessica , =)

han var nog ba sarkastisk ! vrf... alltså tror ni deras management skulle låta dom säga saker som skulle förstöra för dom?? nee juste .. men ah, intervjun kommer ut imorn alltså (: väntar på den hehe

2009-09-30 @ 15:13:45
Postat av: emma

O__O"

2009-09-30 @ 15:15:09
Postat av: Daniella

Hmm.. Eftersom intervjun kommer ut morron så drog dom väll ut de "intresanta" delarna så vi skulle bli " oroliga" över att dom knarkar eller nåe. jag tror han var sarkastisk också! Dt bruakr han ju vara ofta och sant som dt står där uppe, deras skivbolag /management kommer inte direkt få pengar om dom knarkar .. Vem vill köpa en karkares album? ;) han skoja nog bara!!

2009-09-30 @ 15:18:21
Postat av: sara

där står ju att det fanns tillfällen bla bla bla... alltså det kan ju vara från då när de var yngre.

2009-09-30 @ 15:40:24
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Fanneyh V

haha, tror inte dom skulle tala så öppet om något sånt.

2009-09-30 @ 15:47:25
Postat av: MAHSA'

vänta här en sekund kommer Humanoid ut 2 oktober xD? för jag hade för mig att det va 6 eller 7 ?

2009-09-30 @ 16:18:47
URL: http://mahsat.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Masha

Humanod kmr ut den 2a oktober i Tyskland ;)



~~



Det finns en Bild artikel ute nu och det står där att de testade droger när de var 13 år gamla - lägger ut den så fort den har översatts till engelska så jag kan översätta den till svenska. No panic, folks! <3

2009-09-30 @ 16:39:13
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur länge ska de hålla på och tjata om flickvänner? När de väl får stadiga förhållanden så kommer de förmodligen säga det självmant. Uttjatad fråga...



Undrar hur allvarligt det där med droger och pillermissbruket var...

2009-09-30 @ 16:51:42
Postat av: Fanny.

Har dom verkligen testat droger ? Isf vilka ? För jag har läst någonstanns att dom var emot sånnt. Men dom drack väl ganska mycket när dom var yngre va ? ^^

2009-09-30 @ 17:07:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ändrade inlägget med Bild artikeln.

2009-09-30 @ 17:09:56
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Milly

nu blev jag orolig med det där med drogerna :S

2009-09-30 @ 17:23:39
Postat av: sara

Nu förlorade dom just min respekt.

Rökning är okej, DROGER är inte!

Fan killar, fan.

Bäst för dom att dom slutat helt, typ inte sitter efter konserterna o röker braj.

Uppdatera gärna fort!

2009-09-30 @ 21:21:58
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag har ju uppdaterat, haha!

2009-09-30 @ 22:53:54
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sussi

... Behövde vi verkligen få veta det där? Seriöst, vad var poängen med att berätta? >:(

2009-09-30 @ 23:09:12
Postat av: Lisa.

Tar dom droger nu också ? Eller var det bara förr ? Jag blev fan besviken nu haha...

2009-10-01 @ 00:03:39
Postat av: cecilia

Alla ni som typ blev jätte oroliga och besvikan nu,



Bill sa att dom har lämnat det bakom sig och att det nu är det förflutna! Ni kan ta det lungt;) dom gör inte sånnt längre.

2009-10-01 @ 16:23:34
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det vet vi ju faktiskt inte, egentligen. 8D Men jag tror nog vi skulle se det på dem ifall dem höll på så.. ;)

2009-10-01 @ 17:10:01
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0