Tokio Hotel TV Special - Nokia MusicStore ~1


Tom: Detta smycket är häftigt, man kan till och med spela gitarr med den!
Bill: Garderoben. Ni ser redan igen, självklart är det hemskt mycket jackor...också egen designade. Visst, jag är jätte förtjust i djur och jag skulle aldrig döda ett djur för kläder och jag stödjer verkligen inte detta så det är anledningen till varför det är fejkpäls, det är konstgjort. Faktiskt någon form utav västar som poliserna har på sig vid intervention. Som denna, jag låtsas att den är i en MC-stil och lite.. Ja, en häftig MC-stil så därför vill jag ha västar men självklart har vi glittersaker också.
Tom: Hm... Passar denna mig?

Försöker du fortfarande få bort ullen? Det har redan gått två timmar...
Georg:
Ja, det är fortfarande kvar.. Jag är inte så bra på det.
Gör du det för alla andra eller bara för din egen skull?
Georg:
Nej, jag gör min.. Detta är min lilla plats.
Tom: Paparazzin är här igen...

Tom:
Mums, mums, våfflor!
Tog du med smeten?
Tom:
Ja, jag gjorde den hemma igår kväll. På något sätt gör man allt för sitt team, jag tog till och med mig mitt egna våffeljärn med mig!
Härligt.. Gör du bara en?
Tom:
Ja, jag gör bara en. Det är inte precis den nyaste men jag frågade min mormor så kanske jag kan få en i födelsedagspresent. Det skulle sitta fint.
Jag håller tummarna för dig.
Tom:
Jag också! Läckert, läckert, läckert.. Är det pudrat socker?
Nej, det är kakao.
Tom:
Det är något nytt för mig att sockret är så grovkornigt. Titta här..
Åh nej, jag skulle inte ta det... Det är ett fett-stänkskydd och fullt med klibbigt smuts.
Tom:
Hmm, ett ost-rivjärn.. Ja, då slår kakaon ut smutsen... Self-made-man here.. Åh, det är fortfarande ganska mycket i det, jag behöver en husfru. Tom söker efter en husfru, nytt TV-program på RTL!
Fantastiskt..
Tom:
Tom är så häftig, jag kan göra allt, han kanske även kan bli en husman?! Bra.. Det har nästan gått en halvtimme..
Är det gott?
Tom:
Ja, den är god men den kunde ha varit lite tjockare men den är okej.. Visa det här, hårigaste benen..
Georg: Häftigt, sexigt!
Tank-top. (linne)  
Bill:
Nah...
[någon busvisslar]
Georg: Bill, du har åtminstone slutat träna..
Bill: Ja, det är bara för mycket.. Jag har redan små bröst.
Georg: Ja, ja.. Din triceps är helt onaturlig.

Georg: Jag vet inte vad jag ska ha på mig..
Vad har du att välja mellan?
Georg:
Så.. Tshirts...

Tom:
Ska jag visa gitarren? Här.. Wow, häftig va?
Yeah, häftig..
Tom:
Den är bra, eller hur? 5 miljoner Euro.
Mhm, det är okej.
Tom:
Ja, alltså perfekt. Självjusterande.. Man ser det också...
Självjusterande? Vad är det?
Tom:
Det är.. precis här ovanför, man kan till och med stoppa in tunings. Vi spelar nu live med fyra olika, man kan välja hur man vill stämma den, slå in här och den justerar sig själv. Jag kan försöka.. och titta! Redan färdig med justeringen.  

Georg: Nästa..

Nästa avsnitt:

Bill: Åh, Georg vet precis hur man ska se ut för att förföra alla tjejerna!
Tack till BKth4e @ THus för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Anna Redlund

GEEEEEORG I KALLINGAR!!!! <3 :D



Mums :D tack för att du posta! längtar efter de andra 2 avsnitten efterosm Nokia sa att dt ska komma 3st.

2009-09-11 @ 15:19:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Precis :) Nokia kommer lägga upp två andra avsnitt, när vet jag tyvärr inte, hoppas på idag iallafall XD

2009-09-11 @ 15:23:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Gud vad jag blev sugen på våfflor! Nu vet jag vad jag ska äta till kvällsmat, haha! B-)

2009-09-11 @ 15:34:19
Postat av: Fanneyh V

ÅÅÅH va nice :D



Ska se nu :D

2009-09-11 @ 15:35:12
URL: http://faneys.blogg.se/
Postat av: Iza

Shiiiet! Tom without his shirt WOHO ;D hahah, och jag blev faktiskt också väldigt sugen på våfflor...



Roligt nu när det kmr videor från dom igen ^^

2009-09-11 @ 16:30:49
URL: http://reachthesky.blogg.se/
Postat av: Sazza

Jag förstod verkligen inte mycket av vad dom sa ><, Några ord iaf:D Men det kul att titta på iaf:D

2009-09-11 @ 16:34:13
URL: http://sazziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du om man kommer kunna köpa automatic och automatisch på cdon eller någon annanstans i sverige?

2009-09-11 @ 16:42:16
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Singeln kommer kunna köpas både på internet (CDON.se, Bengans.se, Ginza.se osv) och i butik om man ber de beställa in ifall de inte redan finns där.

2009-09-11 @ 16:45:54
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Siri

jäkligt heta guys :D Diggar Bills gångstil där ett tag xD Tom utan tröja... wow ;)

2009-09-11 @ 18:05:09
Postat av: cecilia

Sheet vad Tom e sexig_<3

2009-09-11 @ 18:21:16
Postat av: -.-

hahaa Tom borde göra ett matprogram :D

2009-09-11 @ 19:19:14
Postat av: LysiWicked

'mmm, lecker, lecker, Waffle' xD

Bills gångstil xD varför kallar dom honom Tom förresten?

ja känner fortfarande en märklig dragning till Toms mintgröna kallingar x3

2009-09-11 @ 20:27:08
Postat av: Sofie aka haenniTH

Dom säger inte "Hang-Tom" dom säger "Tank top!" xDDD HEhe. till bill. och bill bara: "Ne?"

xDDD sexy sexy <3

2009-09-12 @ 13:34:34
URL: http://myheartslikeanopenbook.blogg.no
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ändra hon på översättningen? :D Okej, skriver dit det nu då XD

2009-09-12 @ 13:57:59
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0