Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~15


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 2a-5e September 2009.
#78 - Söndagen den 6e September 2009:

Tedags
Detta är ett ganska galet sätt att förbereda sitt te på. Jag är mer en Caramel Macciato typ men denna sharky får mig att vilja brygga mig själv en Green Sencha väldigt snart...

(Sencha är ett japanskt rostat te)
#79 - Tisdagen den 8e September 2009: 

Gud är en DJ
Här är ett annat inslag av min nya serie "Man måste ha stake och helt enkelt göra det" :D

Video - YouTube: Alex M.O.R.P.H. "Purple Audio" Release & HeavensGate.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa:
Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: sabina

va heter tvillingarnas nya hundar??

2009-09-06 @ 15:17:24
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag bryr mig inte så mycket egentligen men jag fick höra ett namn på en av de små hundarna, en av Bill's alltså, att den heter Ruby. Flera fans och stalkers spenderar alldeles för mycket tid hängandes utanför deras hus och lyssnar tydligt på killarna när de ropar på dem.. ;)

2009-09-06 @ 15:20:30
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0