De Bravo #18/2010

 
Guld för Tokio Hotel
Jag fick äran att tilldela bandet deras Guld skiva för albumet "Humanoid" under en M&G med Tokio Hotel i Madrid, Spanien. Det var mitt livs lyckligaste ögonblick eftersom jag inte bara fick prata med de fyra grabbarna - jag fick till och med en kram av Bill när M&G var över. /Sandra från Gran-Canaria via mejl.

Bravo Info
Hej Sandra, vi kan förstå hur lycklig du blev. Många Tokio Hotel fans är desperata eftersom de endast gjorde två konserter här. Det är därför många flickor slog ihop sig och påbörjade "Konsertchans-Aktion" för att få Tokio Hotel och dess management att ge åtminstone en till konsert i Tyskland. Mer info kan läsas på fanaktionens hemsida www.konzertchance-th.de

¤ Oförglömligt ögonblick: Sandra blir kramad adjö från Bill.
¤ Sandra gav Tokio Hotel Guld!
Engelsk översättning av Loren. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0