De Bravo #33/2010


Här kommer Tysklands nästa Topm-Model
Från scenen till en fotostudio! Bravo gjorde Tokio Hotel-gitarristen Tom sällskap på hans första jobb som modell!

Han hoppar. Han uppträder. Han låter sig själv falla ner. Han ger 100 %. Tom Kaulitz [20] i rampljuset - som ofta. Men... vart är Bill [20], Gustav [21] och Georg [23]? Varför är Tokio Hotel-gitarristen ensam på en fotografering? Enkelt: Tom är nu en riktig modell - för sneakers av märket Reebok Classic.

Bravo var på 20-åringens första mode-event och märkte: Det var konstigt för musikern att stå framför kameran utan hans bandkamrater: "Det här var den första fotograferingen jag har gjort helt ensam. Jag är van vid att stå med en grupp eller att ha min bror Bill med mig", säger han och börjar skämta: "Äntligen fick jag chansen att låta fotografen ta bra bilder på mig utan att ha de andra tre med - de är inte lika fotogeniska som jag." Tom skrattar högt - och blir seriös igen. Gitarristen måste vara djupt koncentrerad medan han jobbar i Daily Cube Studio i Hamburg.

"Hoppen, uppträdandet - det var den jobbigaste fotograferingen jag någonsin har gjort" Och nu? Kan super-tvillingen tänka sig att modella oftare? "Jag kan tänka mig att göra reklam för saker jag gillar eller där jag kan se mig själv. Det var alltid min lösning - det är därför jag redan har missat så många möjligheter att tjäna mer pengar..."
Engelsk översättning: Loren. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh, jag skulle gärna göra reklam för saker jag gillar :D

2010-08-11 @ 23:13:30
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0