De Bravo #35/2010


Tom Kaulitz: "Jag är så ensam"
Han har haft oerhört många affärer! Men djupt in i hjärtat saknar Tokio Hotel-stjärnan kärlek...

Alla skulle omedelbart underteckna den här meningen: "Jag skulle vilja hitta den stora kärleken". Men när Tom från Tokio Hotel säger det, blir det till en stor överraskning. 20-åringen har ju trots allt inte skippat något tillfälle att skryta om hans en-gångs-ligg förut! Men rockaren njuter inte av de snabba stunderna för en kväll längre: "Det ger mig inget längre, jag har märkt det mer och mer", sade han till Bravo. "Det har funnits en eller två underbara nätter. Men i slutändan känner jag mig lika tom som jag gjorde innan igen. Jag är lika ensam som Bill."

Även hans tvillingbror har märkt att Tom inte är glad: "Han lever ett sorgligt liv. Därför skulle jag aldrig be honom om något kärleksråd", berättar Bill. "Han lär sig faktiskt genom att titta på mig. Nu har han märkt det, vad jag redan har vetat om sedan jag var 15 år: Han borde inte slösa bort den lilla fritid han har med snabba förhållanden utan spendera den med folk som verkligen betyder något för honom." Betyder det att Tom fortfarande har hopp om att hitta DEN rätta tjejen? "Jag tror starkt att det kan hända - jag hoppas åtminstone det." Vi håller våra tummar för dig, Tom!

Texten vid bilderna:
¤ Tragisk syn: TH-gitarristen har fått nog av snabba bekantskaper för en natt. Han vill han en flickvän.
¤ Två bröder - Ett problem: Bill och Tom i Tokio Hotel hittar inte den stora kärleken. 

Engelsk översättning: Mirjam. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: B

Något säger mig att detta är en förvarning om vad som skall komma

2010-08-24 @ 19:44:48
Postat av: Arkenfjall!

han kommer hitta sin stora kärlek när han träffar mig!;) xD hahah skoja bara. Bara något sådant kan man bara drömma om...fan!!:(



Jag hoppas verkligen för båda deras skull att de hittar varsin flickvän för de förtjänar att vara lycklig och känna äkta kärlek. Visst skulle jag bli ledsen över om tom fick det eftersom jag har alltid haft en crush på honom,men lets just get it jag kommer aldrig få honom och det har jag redan börjat accepterat nu så jag skulle såklart bli glad för hans skull om han nu hittar någon!:) det är ju musiken som vi lever för och älskar!<3

2010-08-24 @ 20:14:31
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: Tove

Tomi börjar bli stor :heartbeat:

2010-08-24 @ 20:39:51
Postat av: sara

Tom *vinkar* jag är frivillig ;)



Men artikeln är ganska "gullig" eller så, jag väntar på den dagen/dagarna då de alla har hittat en partner :)

2010-08-24 @ 21:07:04
URL: http://blogg.veckorevyn.com/saraolenius
Postat av: Hanna ♥

Håller med B.

Tror också det här är en förberedelse på vad som kommer komma. Att han har hittat någon.

2010-08-24 @ 23:02:36
URL: http://socolorful.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inget som direkt förvånar mig, ärligt talat.. xP



Och hoppas för dom båda två att dom hittar någon dom tycker om, och som älskar dom tillbaka (på Rätt sätt!).

2010-08-26 @ 22:46:41
Postat av: Anonym

Elina tror du också att han har hittat någon och att detta inte bara är helt random? Tror som dom andra att det är typ en förberedelse..

2010-08-28 @ 04:41:23

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0