De Bravo #50/2007


Tokio på Hotel
Mer privat än så här blir det inte! Exklusivt för BRAVO visar Tokio Hotel hur de bor under turnén på hotellet - och det kan vara ensamt ibland...

Ett hotell någonstans i Berlin. Där killarna från Tokio Hotel sedan ett par dagar tillbaka [aktuell singel: "An deiner Seite"]. För BRAVO öppnade Bill [18], Tom [18], Gustav [19] och Georg [20] exklusivt sina dörrar till sina hotellrum...

Vad gör ni på kvällen efter en stressig dag?
Georg:
Jag stänger in mig själv på rummet och slappar. Jag kollar min mejl, sen går jag och lägger mig och kollar på TV.
Tom: Jag ser det lite annorlunda. För det mesta är Georg upptagen med en bild på mig och hans högra hand [skrattar].
Gustav: Jag har alltid haft en stor DVD samling och tittar på en eller två på kvällen.
Bill: Jag ringer mycket. Du skulle inte vilja se mina räkningar.

Vem pratar du med, Bill?
Bill:
Med min familj och mina vänner. Jag måste veta ifall de mår bra. Jag pratar ofta i flera timmar med dem!

Är ni ofta ledsna över att inte kunna vara med era familjer?
Bill:
Jag är ofta ledsen när jag är ensam på hotellrummet, trots att jag älskar att resa med bandet. På hotellrum blir jag ofta sentimental och deprimerad. Jag vet inte riktigt varför, men då önskar jag att jag hade min egna säng. Tom skulle aldrig erkänna det, men jag är säker på att ha när ledsen ibland. Speciellt om hans sällskap på hotellrummet har gått.

Har du någonsin gråtit över ensamheten?
Tom:
I turnébussen hör jag ofta Georg och hans näsdukar men jag är inte säker på om han gråter ifall han inte kan få någon tjej - eller ifall han använde näsdukarna till något annat [alla skrattar]!

Är ni ofta tillsammans?
Bill:
Ja, vi går ofta tillsammans till spaet och chillar.
Georg: Eller så bokar vi tid i ett rum och äter tillsammans. Då snackar vi om saker vi vill uppnå som band och fattar beslut.

Vad är det bästa ni har upplevt på ett hotell?
Bill:
Efter den sista konserten i Essen, grät fansen av glädje. De stod där med massa affischer framför hotellet, där man kunde läsa "det är roligt att se er hemma igen". Det kändes bra.

Handen på hjärtat: Vem av er kollar på porrfilm på TV i hotellrummet?
Tom:
Eftersom man måste TV-räkningarna själv, har Georg en porrsamling på datorn. Så när man checkar ut blir det inte pinsamt för honom! Men, jag föredrar riktiga tjejer och inte de på TV-skärmarna [flinar]!

Och när tog du en tjej till ditt hotellrum senast?
Tom:
45 minuter innan den här intervjun [ler]! Det är bättre att inte snacka med det andra om det här. Sanningen är att det inte händer något i deras hotellrum, det är en öm punkt liksom. Jag skulle aldrig heller skämta om det eftersom jag är mycket hänsynsfull [flinar]!
Scans: Linda. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahah älskar den här intervjun ♥

Tom is soo naughty ;D

2010-08-19 @ 12:25:33

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0