[HotxPress.com]: Kollar in med TH - smygtitt intervjun


Detta inlägg är för de oberäkneliga globala hardcore Tokio Hotel fans där ute som bad
om en smygtitt på denna intervju eftersom de inte kan få tag i ett exemplar av tidningen.
Tokio Hotel behöver ingen presentering. Några månader efter uppträdandet i Petaling Jaya, återvände killarna från Tyskland för att rocka loss igen. Bandet, som är skapat av den excentriska sångaren Bill Kaulitz, hans tvillingbror och gitarristen Tom, basisten Georg Listing och den alltid-lika-tysta trummisen Gustav Schäfer, har gjort ett namn för sig själva som det grundläggande rockband till tonåringar med hits som "Monsoon" från deras första album Scream och "Automatic" och "World Behind My Wall från deras andra engelska album Humanoid. Klädd i sina egna unika kläder, satt sig de excentriska killarna ner med oss och pratade om bläkfisken Paul, galna fans och månen.

Ni reser konstant till nya platser och träffar nya fans. Det måste vara tröttsamt när folk fortsätter fråga varför erat bandnamn är Tokio Hotel.
Bill:
[skrattar] Ja, det är alltid den första frågan. Jag vet inte hur många gånger vi har fått den frågan.

Hur känns det för er att ni konstant måste svara på den frågan?
Bill:
Vi är vana vid det men jag är alltid lite ledsen över att de inte har några andra frågor till oss! Vi har aldrig funderat på att byta bandnamn för då måste vi börja om igen.

Vad inspirerade er att göra musik tillsammans?
Bill:
Vi startade när vi var 7 år gamla och våran låtsaspappa är med i ett rockband och  han kunde spela massa instrument. Han spelade gitarr, lite trummor och bas. Han ställde en gitarr i vårat rum och Tom började spela.
Tom: Vi hade våra egna gitarrer, vi började spela, skrev några låtar, stack och spelade direkt och en dag lyckades vi träffa Gustav och Georg på en pub.
Bill: Det var väldigt tydligt att vi ville göra musik. Vi började när vi var 7, så det var ganska tidigt.

Vad tar ni med er när ni ska uppträda`
Bill:
Definitivt min egna mikrofon, eftersom jag tycker det är ganska äckligt att dela med någon annan. [skrattar]
Tom: Jag har min charm. Vi har några små saker, som en kedja.
Georg: Jag har alltid på mig det här bältet på scen.
Har ett kvinnligt fan någonsin försökt stjäla det? Seriöst, ni har galna fans!
Georg:
Nej, de har aldrig försökt [skrattar].

Vi vet att Fotbolls VM är över och vi är säkra på att ni har hört talas om den ökände bläkfisken Paul. Om ni fick chansen att be Paul förutspå något för er, vad skulle det vara?
Bill:
jag vet inte. Kanske att vi skulle fråga när vi kunde få chansen att åka till Tokyo. Vi hoppas att vi kan åka dit i år men det skulle vara intressant att höra vad Paul har att säga.
Så inget personligt?
Tom:
Du menar något som har med äkta kärlek att göra? Nej.

Hela intervjun kommer att finnas med i nummer 154 av Hot Magazine som kommer ut på onsdag.
Det här är glaset som Bill drack ur på intervjun:


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bill med sitt läppglans =DD <3

Vill kyssa hans läppar, HAHA >-<

2010-08-16 @ 23:14:05
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Undra ifall det har kommit upp på eBay än? Glaset alltså. :p De skulle tjäna mycket pengar vill jag lova, haha. XD

2010-08-16 @ 23:15:42
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Alltså, jag vet att jag ligger efter men VEM är bläckfisken Paul?

2010-08-17 @ 12:33:42
URL: http://ulich.blogg.se/
Postat av: sara

jahahahahahahhha



"det här glaset har bill druckit ur" och sp syns hans läppavtryck... wtf hahaha

2010-08-17 @ 15:28:46
URL: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0