Pro7 Taff 6/8 2010 - Tom Kaulitz ensam i rampljuset


På en fotografering för ett sportsko-märke, är Tom pratglad och förklarar vad skillnaden är mellan hans klädstil och den som Bill har.

Tom:
"Grejen är den att jag behöver mer frihet, det måste se bra ut och det viktigaste är att jag kan gå i mina kläder och det måste även vara bekvämt. Till exempel, jag är inte den typen som har på sig extremt tighta kläder eftersom de pressar och sånt, det ser verkligen inte bra ut. Min bror å andra sidan, han ser helt galen ut!"

Tja, den här kritiken var nog inte menad så seriös utan snarare lite mer retsam bröderna emellan.
Engelsk översättning: Ines. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Skulle vara kul och se Tom och Bill byta kläder för en dag ;D

Tom har visserligen större muskler och så, men ändå..

Man är ju inte van att se Tom i Bill-tighta-kläder liksom ;D



Tack för översättningen!

2010-08-06 @ 23:15:35
Postat av: ***

Håller med hon ovanför :D

2010-08-06 @ 23:19:50
Postat av: Anonym

Jag skulle mer än gärna vilja se Tom i ett par riktigt j'vla tajta skinbrallor hahah X'D

2010-08-06 @ 23:40:11
Postat av: sara

Wawawooom så Tom är het :D

2010-08-06 @ 23:52:51
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com
Postat av: allie

Hej!

Läste på Schwarz-bloggen att rykte är att dem ska ha Europaturné igen. Vad tror du om det? P.s du kanske skrivit om det..

Kram. <3

2010-08-07 @ 12:03:49
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: Vanja

Sååååååååå sexig..

2010-08-07 @ 12:42:01
URL: http://kickassforme.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA HEEEET!!

2010-08-07 @ 19:43:50

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0