[PromiPranger.de] - Bill Kaulitz: Köttförvirring!


Bill Kaulitz: Kött-förvirring! Vad gör en vegetarian i ett biffhus?!
Lite mer kött på benen skulle göra våran Bill Kaulitz gott, men Tokio Hotel frontmannen har uttalat sig som vegetarian. Vad gjorde han då i ett biffhus? Enligt paparazzi-rapporter sägs han lämna "STK Steakhouse" på dessa bilder. I en sådan biffbutik är han minst lika upphävd som Paris Hilton i ett bibliotek. Har Bill Kaulitz nu fått i sig riktigt blodiga biffar?! Kanske har han bara sprungit förbi och tittat irriterat på paparazzi-kamerorna. Vad hette butiken igen? STK, det står för soppa, tomat och karotten [morötter]!

Kanske säger denna blick oss: "vilken b*tch!" Han blev ju trots allt nyligen vald i en undersökning som "Sexigaste Vegetarian". Folk har fastställt att han åt biff, men allvarligt, är det inte möjligt även för en vegetarian att gå till ett biffhus? Det finns naturligtvis sallader där och så som Bill Kaulitz ser ut, fanns det nog ganska lite att välja på i butiken. Inte så konstigt att killen är så tunn, han går alltid till fel restauranger!!

Svensk snabb översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.
Om det är något fel någonstans rättar jag till det senare när jag har tid. XD

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag vet inte vrf, men av nån anledning gillar jag den här artikeln =DD Tack för översättningen! ^^

2010-08-23 @ 15:32:38
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: yalda

Men gud vad folk överdriver!!

Och om han går till ett steakhouse? Det är inte så att världen kmr gå under, han får väll för F*n gå vart han vill !!



Förlåt för mitt lilla utbrott men vilken sida jag än går in i står de alltid om Bill och steakhouse grejen ;)

2010-08-23 @ 16:21:02

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0