Tokio Hotel & Durch den Monsun - 5 års jubileum idag!



Link | Just nu är det 1 740 112 videovisningar, kan det bli 2 000 000? XD
---
Klockan är över midnatt, gott folk och det betyder 15 augusti: 5 långa år med Tokio Hotel och Durch den Monsun. Underbara långa 5 år. Det blir massa fan-träffar idag, bland annat i Sthlm och GBG. Jag antar att de flesta av er redan känner till det och hoppas alla som åker och samlas får det riktigt roligt! :) Fira ordentligt! :) Har ni några fina fan-minnen ni vill dela med er av? När och hur blev ni fans? Släng gärna in en kommentar om något som har med bandet att göra. ^_^


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! Redan fem år?? Shit vad fort de har gått =DD haha <33

2010-08-15 @ 01:10:21
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Sara

Underbara fem år :D Även om jag inte har varit fan så länge :D HAHA!



<33 Grattis grabbar!

2010-08-15 @ 01:15:50
Postat av: Eva

Danke schön für alles Bill, Tom, Georg und Gustav! <3

2010-08-15 @ 01:31:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tokio Hotel fans i Göteborg, läs instruktioner om träffen här: http://alicejohannaa.blogg.se/2010/august/angaende-fantraffen-imorgon.html

2010-08-15 @ 01:38:27
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är samling på Plattan i Sthlm kl 13.00 idag/imorron ;D De är ju mitt i natten nu ^^ ;D

2010-08-15 @ 01:46:25
Postat av: Cajsa

Jag ska tyvärr inte gå på nån träff, för jag bor uppe i norrland"/ Men jag började gilla th 31 jauari 2008, och den bästa dagen var när jag sg dom live i globen det var helt underbart, hoppas att jag får träfa dom privat nån gång , hoppas det :D

2010-08-15 @ 02:01:54
URL: http://cajjanz.blogg.se/
Postat av: jasmine

Happy annieversuray :D Tokio hotel and Durch den monsun !! <333 Love for ever . (:

underbara år , fast jag har bara älskat dem i 3år :D

2010-08-15 @ 05:17:29
Postat av: Louise

Inte för att jag har varit fan i fem år, men vad snabbt det har gått! :p

Jag började lyssna på TH i mars 2008, jag kommer ihåg varenda liten detalj. Jag köpte Scream bara för att jag tyckte Monsoon va bra och för att jag hade så mycket pengar över XD Det kan man ju bara tacka enormt för att jag gjorde :)

2010-08-15 @ 10:11:26
URL: http://louisebhult.blogg.se/
Postat av: emma

jag blev fan av TH i mitten av 2007 :3 men redan i slutet av 2006 hade jag sett dem i en Bravo tidning i Tyskland jag minns inte var men jag tror det var på nåt.. litet ställe xD Jag fattade ingenting men det var bara possitivt och sedan så fick jag syn på dem igen ett år senare och då dog jag, det första jag lade märke till var Bills hår. Och sedan såg jag Georg 8D och sedan efter det så öhh.. så japp typ så :) Owo



(Världens mest onödiga långa & random mysko konstiga komentar)



Grattis på fem års dagen Durch Den Monsun :3

2010-08-15 @ 11:26:56
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/
Postat av: jasmine

TOKIO HOTEL ! <3



5underbar år har redan gått sen ni blev bandet alla föll för,

Ni har blivit vackrare med tiden och det ska jag säga er är omöjligt tkr jag?

Eran musik är obeskrivligt och som band kan ni inte bli bättre än vad ni redan är,jag kan själv inte föreställa mig en värld utan er och en radio/data utan eran musik ,den världen finns inte för mig helt enkelt så låt oss prata om verklightenen ,ni är min verklighet och ni fyller mig md glädje och kärlek (: Jag vill så gärna visa er vad ni betyder för mig men tyvär är jag bara en liten tjej i mängden så man får väl ta och göra sitt bästa här ;) Jag som alla andra fans kommer alltid minnas DURCH DEN MONSUN VIDEON ,den är svår att glömma , <33



GRATTIS PÅ ERAN 5ÅRS DAG !! (:

Vi älskar,stöttar och finns för er genom allt .<33

2010-08-15 @ 12:33:22
Postat av: Jennie

Jag minns inte riktigt När, men det var för något år sedan iallafall ;o

Minns att jag först hade sett en Poster på dom och tyckt dom sett lite coola ut (dock vid första ögonblicket trott Bill var en Jävligt häftig brud... Sorry! Lärde mig dock! Och nu tycker jag han är världens snyggaste och vackraste Kille på denna planet ^^)

Jag gick sedan in på youtube en gång och ville kolla på denna låt Monsoon, och jag tyckte Genast om dom!



Jag har många minnen med dom inblandade, men Bästa minnet är första konserten med min bästa vän i Globen..! Vi satt Grymt nära och allting var SÅ spännande! Minns att vi även såg dom Bakom när dom både kom och gick och hjärtat riktigt for upp i halsgropen x'D Man kunde inte låta bli och känna sig lite små fjantig då ärligt talat... xP

Vi sov på globen och nästa dag åkte vi bil hela vägen ner till Göteborg för att se dom igen! Vi såg även deras hundar ute på en promenad på dagen när vi satt och åt pizza på en resturang. Minns hur vi diskuterade lite att "Fan, visst är dom lika deras? Är det inte dom då..? JO fan det är nog dom ju! :O" Haha xD Vi satt längre bort i Göteborg men var lika härligt och Häftigt att se ändån!

Så dessa Dagar är än så länge mitt Bästa minne med dom :)



Lång text men jag har tråkigt och ville dela med mig så x)

2010-08-15 @ 13:00:29
Postat av: Disa

Glad Durch Den Monsun allihopa! ^^ Kramar.

2010-08-15 @ 13:37:11
Postat av: JOHANNA

kan inte gå på fan-träff eftersom att jag bor längst upp i norrland :/



blev ett fan av dom nångång i mitten av 2008. hade lyssnat på monsoon sen 2007 tror jag de var, och älskade verkligen den låten. såg bilder på tom och tyckte han var svinsnygg, då kollade jag intervjuer och framträdanden med dom på youtube & lyssnade varje låt med lyrics till.. sen var jag fast! min spotifylista dränktes av TH och jag började inhandla mer & mer TH-saker.



2010-08-15 @ 15:51:04
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Emma

du kanske har sett denna innan, eftersom videon är ganska gammal. Men detta fick iaf mig att skratta lite :) Så jäkla sköna ^^



http://www.youtube.com/watch?v=wfwXlwsKfGI&feature=player_embedded#!

2010-08-15 @ 20:18:57
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0