(intervjuer) Mexico City, Mexiko - 2/12 2010 ~3


+


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jaa självklart får du fråga HAH :D



Jag har nämligen underbett :) Min underkäke är bredare än min överkäke så tandställning är inte tillräckligt för att fixa det, istället ska jag få tandställning och sedan operation där man ska flytta tillbaka underkäken, göra överkäken lite bredare med hjälp av att dela den och sedan flytta fram underkäken lite så att det sitter perfekt :) Men detta är inte förens om ca ett år.



Dock hatar jag mitt leende och min käke, den är så markant så jag längtar! haha :D

2010-12-03 @ 17:58:21
URL: http://kickassforme.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0