Reforma - 3/12 2010 (Mexiko)


Planer för modellande och skådespeleri
Tokio Hotel förbereder redan deras nya album som kan komma till att släppas i slutet av 2011, tror bandmedlemmarna.

"Vi är i Los Angeles och pratar med producenter, skriver, gör våra läxor. Vi vill göra några samarbeten, vill vi experimentera med det nya ljudet. Albumet blir klart mot slutet av året tror jag. Jag har även några projekt relaterade till modellande och skådespeleri vid sidan av. Jag vill göra fler saker men jag har inte tillräckligt med tid. Jag är fascinerad över vad som kommer att hända", sade sångaren Bill Kaulitz.

Hans bror, gitarristen Tom Kaulitz, tillade: "Vi ställde in våran konsert i Monterrey (som skulle ha varit i tisdags) eftersom det finns vissa säkerhetsrisker där. Det var ett beslut som vårat team tog. Vi vill åka tillbaka dit, vi kommer få tid att kunna göra det."
Engelsk översättning: Ximena @ OTHGM. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vi alla vet att albumet kommer släppas typ.. 2018 då hahahaha

2010-12-04 @ 14:16:46
URL: http://kickassforme.blogg.se/
Postat av: Maja

skådespeleri!!? 8D

2010-12-04 @ 15:27:51
Postat av: mariah

hhaha eller hur x] 2018 eller ngt sådant..check!

vi väntar fortfarande på reebook turnen -.-'

2010-12-04 @ 16:08:15
Postat av: Tove

TH sa väl adrig ngt om en turne?

Är det inte fans som har tagit det för givet, vinnarna kanske får hänga med till sydamerika eller tokio?

2010-12-04 @ 23:07:08
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

De säger aldrig något, XD Det var Reebok som svarade på fans mejl. ^_^

2010-12-05 @ 00:28:52
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0