Tokio Hotel Japan: "Imorgon möter vi dem på flytplatsen!"


"God kväll! Idag har dagen kommit, jag är så förväntansfull... Idag är dagen då Tokio Hotel besöker vårat land för första gången! Jag har alltid drömt om den här dagen... Och den blir äntligen sann... Jag kommer att åka till flygplatsen för att vänta på dem när Gustav och personal har landat. Jag ser fram emot att träffa er alla. Var trevlig och håll ordning, visa eran bästa sida när ni träffar dem!"


Engelsk översättning: Melody @ THCH. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

OBS - skulle egentligen ha lagt ut det här igår kväll, men det fanns ingen översättning på det då så då lät jag hellre bli än att det skulle bli något missförstånd i texten någonstans. XD Det kan lätt bli så, ni vet. XD För övrigt så håller jag på att flytta och sånt just nu, så det är lite körigt i mitt liv och därför har jag inte varit inne så mycket (har redan berättat det här bland kommentarer för ett tag sen), men det har inte hänt speciellt mycket i TH världen så det har inte gjort så mycket, hehe. ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen fara <3 du har rätt till ett liv du oxå efter allt jobb du gör me bloggen;)) uppskattar allt du gör <3



fportsätt göra ett bra jobb med bloggen :D är inne här varje dag (A) <3 haha



tack för nyhetn om Tokyo btw.

2010-12-12 @ 13:59:07

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0