BILD 7/2 2010 - "Åh gud, Bill, du är så smal!"


Tokio Hotel - Åh gud, Bill, du är så smal! 

Malé. Här i Tyskland huttrar folk av de kalla vintertemperaturerna - på Maldiverna huttrar Bill Kaulitz [20] från Tokio Hotel medan solen skiner och med 30+ grader varmt i sina mini-sim byxor. Vad en läderjacka och ett par jeans normalt täcker, visas på denna bild: Bill är bara skinn och ben!

BAMS frågade honom för flera månader om ryktena om att han skulle ha en ätstörning. Bill: "Jag har inte anorexia. Ingen behöver oroa sig. Jag har alltid varit smal, jag använde bara större byxor förut."

Bilder:
¤ Bill Kaulitz [185 cm] pinn-smal i badbyxor.
¤ Bill slappar med sin tvillingbror Tom under en promenad på stranden.


Tack till Loren för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

här ser man ju att de inte var en handduk han hade över sig innan ;)

2010-02-07 @ 14:41:14
Postat av: sara

Bill är väldigt smal nog...:/

2010-02-07 @ 14:49:41
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Sabinaaa

Bill snälla lilla gubben, gå upp i vikt... Det är inte normalt att vara så smaaaal :/ <333

2010-02-07 @ 15:05:39
Postat av: Anonym

Visst är han SMAL, men det är inte så att man enbart ser skinn och ben. Han är mer Naturligt smal och har Alltid sett ut sådär nästan. Fast tycker han kunde se Liite mer sundare ut..

2010-02-07 @ 15:15:57
Postat av: Fidan Nadja

mumma på bilden or what?! _

2010-02-07 @ 15:32:41
URL: http://obsessedofyou.blogg.se/
Postat av: Eline

Stakkars, ser ut som spiseforstyrrelser -.-'

2010-02-07 @ 16:01:39
URL: http://bjornevik.org
Postat av: Anonym

Jag måste säga att jag tycker all hotness försvinner från Bill i hans "naturliga tillstånd". Hur kan det vara attraktivt när en kille som är 20 ser ut som en 13-åring i kroppen..? (Ber om ursäkt om någon tar illa vid sig, men Bill eller inte så tycker jag så) För min del är han dock attraktiv när han är sitt "vanliga" glamorösa TH-stylade jag. Men oavsett så är han ju en charmig kille oavsett hur han ser ut, och det är det som räknas!

2010-02-07 @ 17:36:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Förstår vad du menar, och enligt mig ser han faktiskt också ut som en underviktig 13-åring. Visst, han har bra och snabb magsmältning men han är fortfarande för smal. Ok, jag kanske inte ska säga något eftersom jag sitter i samma båt men iallafall liksom. Det är fullkomligt normalt och mänskligt att oroa sig när man ser någon som ser ut som Bill i hans längd, trots att han förnekar ätstörningar. Det är ju knappast någon som oroar sig för att vara dum, utan det är ju snarare tvärtom! :) Jag hoppas bara han har mycket energi för att springa runt på scen under turnén för ja, han är som sagt för smal. Önskar han kunde/kan lägga på sig lite muskler, det skulle göra honom gott ;D

2010-02-07 @ 19:27:35
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: sabina

Elina, jag håller med dig! Muskler vore inte fel :)

2010-02-08 @ 13:01:12
Postat av: Sassy.Deluxe

"Jag måste säga att jag tycker all hotness försvinner från Bill i hans "naturliga tillstånd". Hur kan det vara attraktivt när en kille som är 20 ser ut som en 13-åring i kroppen..? (Ber om ursäkt om någon tar illa vid sig, men Bill eller inte så tycker jag så) För min del är han dock attraktiv när han är sitt "vanliga" glamorösa TH-stylade jag. Men oavsett så är han ju en charmig kille oavsett hur han ser ut, och det är det som räknas!"



SO TRUE! Men det här är sjukt! Han är jâv** tynn nu.

Jag vill inte han ska vara som Tom, men han måste iaf klara att GÅ på scenen under concertena. Jag fattar at han vill vara tynn, men det där är sjukt.

Jag är glad när han sâger han tycker om sin kropp, men gôr han värkligen det? :/

2010-02-08 @ 15:19:28
URL: http://www.myspace.com/alcatrazpsycho
Postat av: Muw

Egentligen förstår jag hur Bill känner, förstår att han bortförklarar. Jag gör precis samma sak. Men tillochmed jag ser sundare ut, och om han inte är sitt vanliga hoppiga jag på scen så får han allt ta och äta upp sig lite. Oavsett om han säger att han gör det - det går att äta mer. Att gå upp i vikt är svårare än att gå ned, men det får han inte ta som nån fördel.

"Jag har inte anorexia. Ingen behöver oroa sig. Jag har alltid varit smal, jag använde bara större byxor förut." - låter som en rejäl bortförklaring. Trots att han får göra vad han vill nu när han är vuxen, så tycker jag att han borde tänka efter lite. Om han väger för lite kan han svimma, och jag tror inte han vill svimma på en scen för massor med fans och bäras ut. Faktiskt. Så han får ta och skärpa sig, oavsett hur han vill ha det.

2010-02-09 @ 14:41:01

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0